ויראלי

עינב בובליל בסטורי קורע לב: "איזה מציאות הזויה"

בסטורי נרגש, בובליל פתחה וכתבה: "כל היום שומעים, אבל בלילות ששקט לגמריי הרעש, מחריש אוזניים, כל הזמן מסוקים מעל הבית, בומים של הפגזות, הילדים שלנו כבר למדו להבדיל בין רעש של יירוט, רעש של יציאה של טיל כיפת ברזל, רעש של פגז של צה"ל בעזה, רעש של הפפצה של חיל האוויר בעזה"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
אחרי שכבר העלתה סטורי אחד נוגע ללב בנוגע למלחמה, כוכבת האח הגדול לשעבר, עינב בובליל, שיתפה עוד את העוקבים שלה על החיים בצל הלחימה, קרוב מאוד לרצועת עזה ולרעשי הפגזות מסוקי צה"ל.
בובליל פתחה וכתבה: "כל היום שומעים, אבל בלילות ששקט לגמריי הרעש, מחריש אוזניים, כל הזמן מסוקים מעל הבית, בומים של הפגזות, הילדים שלנו כבר למדו להבדיל בין רעש של יירוט, רעש של יציאה של טיל כיפת ברזל, רעש של פגז של צה"ל בעזה, רעש של הפפצה של חיל האוויר בעזה".


עוד המשיכה והסבירה את תחושותיה: "כל הזמן רעש, אין דקה של שקט, אשקלון מלאה חיילים השם ישמור אותם, מסתובבים ברחובות עם נשקים, מנסים להחזיר לנו את הבטחון ומחר תהייה סערה ויש אווירת מלחמה"

לסיום שיתפה: "ואני חושבת על כל החיילים שלנו שנמצאים שם והשבויים שלנו התינוקות הנשים, הזקנים, כולם. מה הם שומעים שם. מה הם אוכלים שם? קר להם? איזה מציאות הזויה חורף 23 אמן שיהיו בשורות טובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה