ויראלי

בילי אייליש במתקפה חסרת תקדים: "תמ**ו לי את הז**ן"

בילי אייליש עלתה למתקפה קשה נגד המבקרים: "אתם פשוט אידיוטים אמיתיים. תנו לנשים מנוחה ושהן יעשו את מה שהן רוצות. יא שונאי נשים מוזרים"
מערכת ice |  1
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
בילי אייליש, הזמרת האהובה, כמו רבים וטובים במעמד שלה, מקבלת מדי יום תגובות רעות, בין אם מדובר ברשתות החברתיות או מחוצה להן, כשכידוע האצבע של האנשים על המקלדת קלה מאוד, בטח כשמדובר בכוכבים בסדר הגודל של אייליש. 
כעת, הכוכבת החליטה שהיא מפסיקה לשתוק, זאת לאחר שקיבלה מבול של תגובות מרושעות על כך שהתחילה להתלבש באופן "נשי". אייליש העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא תקפה בחריפות את המבקרים.
"במהלך 5 השנים הראשונות של הקריירה שלי אנשים רבים שפטו אותי וטענו שאני מתלבשת כמו נער, אותם טיפשים אמרו לי שאני אהיה 'לוהטת' הרבה יותר אם אתחיל להתנהג ואתלבש כמו אישה", כתבה תחילה אייליש.
אייליש המשיכה: "דווקא עכשיו כשאני מרגישה מספיק בנוח ללבוש כל דבר נשי, האנשים האלו ממהרים להגיד 'מה עובר עליה? למה היא השתנתה?', אתם פשוט אידיוטים אמיתיים. תנו לנשים מנוחה ושהן יעשו את מה שהן רוצות". בסטורי האחרון אייליש כבר לא דיברה בצורה נאותה, בלשון המעטה: ""תמצצו לי את הזין והביצים, יא שונאי נשים מוזרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישפוז
    ישראל מרמת גן 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גשי דחוף לטיפול פסיכיאטרי
    סגור