קריירה ולימודים

בילי אייליש חושפת את המטרידן הסדרתי: "אני במצוקה, סובלת מחרדות"

בילי אייליש הוציאה צו הרחקה נגד מטרידן סדרתי שהופיע כבר 5 פעמים בבית הוריה וביקש להיפגש איתה. היא מספרת כי מאז, היא חיה בחרדות, פחדים ומצוקה נפשית, וכי היא לא מרגישה בנוח ללכת ולבקר את משפחתה יותר
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
בילי אייליש, הזמרת האהובה, נחשפה לאחרונה בסיפור מטריד במיוחד אחרי שהיא הוציאה צו הרחקה כנגד מטרידן סדרתי, שלטענתה ולטענת המשפחה שלה, הגיע בית הוריה במספר פעמים שונות.
אביה של בילי אייליש טוען כי אותו בחור מטרידן הופיע בפתח ביתו בלוס אנג'לס שבארצות הברית והצהיר בפניו על אהבתו הרבה לבתו הזמרת, ועל רצונו העז להיפגש איתה פנים מול פנים.
אייליש ומשפחתה התקשרו למשטרת ארצות הברית כבר למעלה מחמש פעמים וסיפרו להם על המקרה המטריד. למרות זאת, הוא עדיין לא נעצר לאחר מכן. רק לאחר שאייליש כאמור הגישה נגדו תלונה רשמית במשטרה, הוצא נגדו צו הרחקה.
אייליש עצמה מספרת על מהב שעובר עליה מאז שאותו מטרידן סדרתי מגיע אל בית הוריה באופן קבוע ומנסה להשיג מפגש איתה. לפי טענותיה של אייליש, היא מספרת כי מאז אותם מקרים, ההתנהגות המוזרה של אותו מטרידן סדרתי גרמו לה לחיות בחרדה, פחד ומצוקה רגשית. בנוסף לכך, בילי אייליש אף מספרת כי היא לא מרגישה בנוח ללכת ולבקר את משפחתה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה