ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת את הסוד הגדול: "למדתי את הלקח"

מאיה ורטהיימר חשפה כיצד התגלה הסוד הגדול שלה, במסגרתו היא בהריון שני: "רציתי שזה יהיה הסוד המשפחתי שלנו, אבל אסיה פגשה אנשים זרים לחלוטין וסיפרה להם שאני בהיריון"
מערכת ice | 
מאיה, אסף ואסיה (צילום אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, השחקנית וכוכבת הרשת, הצטלמה היום (שני) לקמפיין החגים של BUYME, זאת רגע אחרי שחשפה עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי בן דודה, ארז, שהיה חולה בסרטן, הלך לעולמו.
כזכור, בתחילת החודש חשפה ורטהיימר כי היא ובעלה אסף זמיר מצפים לילד, אח או אחות לבתם הבכורה אסיה. בתמונה המשפחתית שהעלו לאינסטגרם, כתבו: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה. תודה אבא". 
כעת, בשיחה עם "ישראל היום" ורטהיימר חשפה את הסוד הגדול אותו ניסתה לשמור, ההיריון השני כמובן, וסיפרה איך קרה שהסוד הזה לא נשמר. לקחתי את אסיה איתי לאולטרסאונד, רציתי שזה יהיה הסוד המשפחתי שלנו ושהיא תהיה שותפה", פתחה ורטהיימר את דבריה.
בהמשך, חשפה ורטהיימר את מה שכולנו יודעים, שילדים פשוט לא יודעים לשמור סוד וכמעט תמיד אומרים את האמת. ורטהיימר חשפה איך בתה אסיה גילתה את הסוד הגדול לאנשים זרים שהיא כלל לא מכירה: "איך שיצאנו מהמעלית וראינו אנשים זרים לחלוטין, היא סיפרה להם שאימא שלה בהיריון". לסיום הודתה: "למדתי לקח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה