ויראלי

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מרחיבים את המשפחה

שבוע מרגש במיוחד עובר על מאיה ורטהיימר ואסף זמיר: השניים חושפים הערב כי הם מצפים לילד נוסף, אח או אחות לבתם הבכורה אסיה. זאת לאחר שברביעי האחרון חגגו את הניצחון של רון חולדאי בבחירות לראשות עיריית ת"א- יפו ושל זמיר שיכהן כסגנו
רוני שיינר |  2
מאיה, אסף ואסיה (צילום אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חשפו לפני זמן קצר כי הם מצפים לילד, אח או אחות לבתם הבכורה אסיה. בתמונה המשפחתית שהעלו לאינסטגרם, כתבו: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה. תודה אבא". 
בחודש יוני האחרון, אחרי שנתיים על קו ישראל- ניו יורק, חזרו ורטהיימר וזמיר לארץ עם בתם אסיה, והפעם כדי להישאר. את אסיה בת הארבע נוהגים השניים לשתף באופן קבוע ברשתות החברתיות שלהם ואסיה כיום כבר נחשבת לכוכבת בזכות עצמה. 
ורטהיימר שיתפה לאורך השנים בקושי להיכנס להריון נוסף ובטיפולי הפוריות שהיא עוברת. ביולי האחרון חשפה כי עברה הפלה: "אני עצובה. הלב הפועם הקטן שבתוכי, הוא לא זז. שקט נורא שברור לכולם. אין דופק". 
באוגוסט האחרון הודיע זמיר, סגן ראש העיר לשעבר שהתמודד נגד חולדאי וכבר כיהן מאז כשר התיירות וקונסול ישראל בניו יורק, כי ירוץ יחד עם חולדאי בבחירות בתל אביב. 
ביום רביעי האחרון בירכה ורטהיימר על ניצחונם של חולדאי, שימשיך לכהן כראש עיריית תל אביב-יפו ושל זמיר, המופיע כמספר 2 ברשימה ויכהן כסגן ראש העיר. 
"הניצחון של האנשים הכי טובים שהולכים בדרך הישר, בלי הבטחות שווא. בדרך האמת, דרך הצדק, עם הכי הרבה ניסיון. שיודעים איך לנהל עיר. כמה שאני גאה, והאמת שאני בעיקר מרגישה רגועה, כי אני יודעת שאנחנו בידיים טובות", כתבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקראי כל יום פרק תהילים אחד לפחות
    אורה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתרגשתי מאוד לשמוע שאת הרה מאחלת לך הצלחה מרובה בעזרת השם ייתברך ונשמע בשורות טובות אמן ותצאי אחרי לידה קלה עים ידיים מלאות ולב שמח אמן
    סגור
  • ורטהיימר
    ג׳ורג׳ 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היית קוראת לבת שלך רמאללה היא לא היתה מגלה שום סוד
    סגור