תקשורת ומדיה

בשיר חדש: הראפר קנייה ווסט ממשיך עם אמירותיו האנטישמיות

אמש (שישי), יצא ברדיו של שיקגו שיר חדש לצוות הראפרים קניה ווסט, טיי דולה סיין וליל דורק, שיר בשם Vultures ("נשרים"). בחלק ממילות השיר, שר ווסט: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז***תי כלבה יהודייה"

מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
אמש (שישי), יצא לצוות הראפרים טיי דולה סיין וליל דורק, שיר בשם Vultures ("נשרים"). בחלק ממילות השיר, שר ווסט: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז***תי כלבה יהודייה". בחלק אחר בשיר, ווסט שר: ""בדיוק ז***תי את הכלבה של סקוטר" וזו התייחסות למנהלו היהודי לשעבר, סקוטר בראון.
זוהי כמובן לא הפעם הראשונה שווסט הצהיר על נטיותיו האנטישמיות. נזכיר שב-2022 הוא התראיין לפודקאסט של אלכס ג'ונס ושם אמר כי הוא "מוצא דברים טובים בהיטלר", וטען שצריך להפסיק "להשמיץ את הנאצים". לאחר שעורר שערורייה בקרב הציבור,  הוא נחסם באינסטגרם ובטוויטר. חברות כמו אדידס, בלנסיאגה ועוד ביטלו את שיתופי הפעולה המסחריים שלהן איתו.
לפי רשת CNN, מנהל בכיר שעבד עם ווסט בעבר, סיפר כי הראפר יצר סביבת עבודה עויינת וזאת בין היתר בעקבות האובססיה שלו להיטלר. הבכיר סיפר כי ווסט היה מרבה לשבח את היטלר. "הוא היה אומר כמה מדהים היה איך שהוא הצליח לצבור כל כך הרבה כוח, ודיבר על הדברים הגדולים שהוא והמפלגה הנאצית השיגו עבור העם הגרמני" לדבריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה