דיגיטל וטק

יוצרי תוכן וסלבריטאים יהודים: "הטיקטוק יוצרת תנועה אנטישמית"

יוצרי תוכן וסלבריטאים יהודים, ביניהם סשה ברון כהן ואיימי שומר ערכו פגישה מקוונת עם בכירים בטיקטוק, זאת על רקע הזינוק באנטישמיות בפלטפורמה החברתית: "אין מגע קסם שיכול לפתור זאת"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
מעל עשרה יוצרי תוכן וסלבריטאים יהודים, ביניהם סשה ברון כהן ואיימי שומר ערכו פגישה מקוונת עם בכירים בטיקטוק וקראו להם לפעול למניעת האנטישמיות וההטרדות ברשת החברתית, כך דווח בניו יורק טיימס.
לפי הדיווח הפגישה נמשכה שעה וחצי ולקחו בה חלק  יותר מ-30 אנשים, ביניהם כאמור השחקן סשה ברון כהן והשחקנית איימי שומר. הפגישה נוהלה על ידי מנהלת הפעילות של טיקטוק אדם פרסר וראש הפעילות של המשתמשים בחברה וסת' מלניק. מטרת הפגישה הייתה ללמוד חוויות היוצרים היהודיים כדי לשפר את הפלטפורמה.
המשתתפים הסבירו כי הרשת החברתית לא מונעת מבול של תגובות אנטישמיות כמו "היטלר צדק" ו"אני מקווה שתגמרו כמו אנה פרנק" בתגובה לסרטונים שהם ואחרים מעלים ברשת. סשה ברון כהן אמר "הטיקטוק יוצרת את התנועה האנטישמית הגדולה ביותר מאז עידן הנאצים" והעביר ביקורת על המידע השגוי המופץ בפלטפורמה ועל הסרטונים האלימים. 

כהן הוסיף: "הסיבה בגללה חמאס היו מסוגלים לערוף ראשים של תינוקות ולאנוס נשים היא שהציגו להם תמונות מאז שהיו ילדים קטנים שגרמו להם לשנאה"
אחת ממטרות הפגישה של טיקטוק הייתה להדוף את הטענות על כך שמאז מתקפת חמאס הפלטפורמה מהווה במה לתכנים פרו פלסטיניים ואנטי ישראלים, כאשר בעקבות זאת חלה קריאה בארצות הברית להחרים את הפלטפורמה ועלתה הטענה כי סין מקדמת תכנים באמצעות האלגוריתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה