בארץ

טלטלה במשטרה: זמן קצר לאחר מינוי המפכ"ל, מפקד מחוז צפון פורש

זמן קצר לאחר כניסתו של ניצב דני לוי לתפקיד מפכ"ל המשטרה ונראה שפרישת הבכירים במשטרה כבר החלה. ניבצ שוקי תחאוכה, מפקד מחוז צפון הודיע למפכ"ל לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו כמפקד המחוז ואחרי קריירה של 35 לפרוש מהמשטרה
מערכת ice | 
המפכל דני לוי (צילום פלאש 90)
לפני זמן קצר, מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, עדכן את מפכ"ל המשטרה רב ניצב דני לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו כמפקד מחוז צפון ולפרוש מהמשטרה לאחר קריירה של 35 בארגון.
ניצב שוקי תחאוכה (56) נשוי ואב לשניים, תושב כפר כמא משרת בגופי הביטחון מזה כ-35 שנים. ניצב תחאוכה, התגייס לשירות במשטרת ישראל בשנת 1989 לאחר שירות בצה"ל ובמהלך שירותו מילא שורה של תפקידי פיקוד בכירים בארגון.

ניצב שוקי תחאוכה, צילום: דוברות משטרת ישראל
בין תפקידיו הבולטים שמילא לאורך שירותו במשטרת ישראל: הקים את יחידת המסתערבים והיה למפקדה הראשון, ביצע שורה של תפקידים פיקודיים במשמר הגבול- מ"פ, מג"ד מפקד עוטף ירושלים ומפקד מג"ב צפון. הקים את מרחב העמקים במחוז צפון, שימש כסגן מפקד מחוזות חוף וצפון והחל מספטמבר 2022 משמש כמפקד המחוז הצפוני.
המפכ״ל רנ"צ דני לוי שנכנס לתפקידו לפני ימים ספורים, כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. לאחר שיחה בין השניים סוכם שניצב תחאוכה, יפרוש מתפקידו במשטרה בתאריך הראשון לאוקטובר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה