בארץ

בכירי המשק לממשלה: "ללא החטופים לא נוכל לשקם את הכלכלה"

זמן קצר לאחר פרסום הידיעה על חילוץ גופותיהם של 6 חטופים שנרצחו בשבי, קולות רבים במשק הישראלי יצאו בקריאות לממשלה לקדם את החתימה על עסקת חטופים. בהם, נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, שהצהיר: "ללא החזרת החטופים לא נוכל לסיים המלחמה ולא נוכל להתחיל לשקם את הכלכלה הישראלית והמשק"
מערכת ice | 
ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים בסיור בקו העימות (צילום התאחדות התעשיינים)
לאחר היוודע על חילוץ גופותיהם של שישה חטופים שנחטפו לרצועת עזה בחיים ב-7 באוקטובר, קולות רבים במשק החלו לצאת בקריאות לממשלה לפעול ביתר שאת בקידום העסקה לשחרור 101 החטופים והחטופות החיים והמתים שנמצאים כעת בעזה. התאחדות התעשיינים, ארגון המעסיקים הגדול ביותר במשק, יוצאת היום (ראשון) בקריאה להשבת החטופים.
נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, מסר כי: "אנו מחכים בקוצר רוח לשובם של החטופים ועלינו להבטיח שעשינו הכל כדי שיחזרו. זוהי החובה המוסרית שלנו כעם וכמדינה. ללא החזרת החטופים לא נוכל לסיים המלחמה, לא נוכל לשקם את עצמנו כחברה ולא נוכל להתחיל לשקם את הכלכלה הישראלית והמשק. אנחנו קרועים ושסועים וכאן המקום לפעול לאיחוי החברה הישראלית".
ד"ר תומר, המשיך בדבריו ואמר כי: "יותר מדי זמן אנו ממתינים לעסקה הנכונה – הגיע הזמן להחזיר את החטופים הביתה. על הממשלה להבטיח שהיא עושה הכל, למען החזרתם של החטופים בהקדם גם תחת המגבלות שבהפסקת אש מוגבלת ואני קורא לכל העסקים בישראל לפעול שכך יהיה".
לבסוף ד"ר תומר, סיכום את דבריו וציין: "בד בבד על הממשלה לפעול בנחישות להשלמת מטרות המלחמה בדרום ובצפון והחזרת התושבים לבתיהם בשלום. בלי החזרת החטופים לא נהיה יחד ובלי החזרת התושבים לא ננצח!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה