כסף וצרכנות

יו"ר ההסתדרות הזמין משפחות חטופים: החלטה על שביתה בשעות הקרובות

ארנון בר דוד הזמין את קרוביהם של הישראלים הנמצאים בשבי ארגון ה טרור חמאס לפגישה דחופה במשרדו. בינתיים, החל מהשעה 18:00, צפויה השבתה רחבת היקף של בתי עסק, מסעדות, רשויות מקומיות ומשרדים. גם ארגון הרופאים "החלוקים הלבנים" הצטרף למחאה, והנחה את חבריו  לצאת לרחובות
מערכת ice |  3
ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, תומר נויברג)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הזמין משפחות חטופים לפגישה דחופה במשרדו נוכח הקריאות לשביתה כללית במשק בעקבות האסון ברפיח. היום, החל מהשעה 18:00, צפויה השבתה רחבת היקף של בתי עסק, מסעדות, רשויות מקומיות ומשרדים במחאה על סוגיית החטופים.
ההשבתה נועדה לעודד את הציבור להצטרף למחאות ולהביע תמיכה במאבק לשחרור החטופים. גורמים במגזר העסקי ציינו כי הצלחת המחאה תלויה במידת ההשתתפות הציבורית ברחובות. גורמים בהסתדרות ציינו כבר בעבר כי במקרה של החלטה על שביתה, זו תהיה ממוקדת רק בנושא החטופים ולא בעניינים אחרים.
גם ארגון הרופאים "החלוקים הלבנים" הצטרף למחאה, והנחה את חברי הארגון לצאת לרחובות ולהפסיק את העבודה בהפסקות כדי להצטרף למחאות. בהודעה שפורסמה מהארגון נכתב: "אנחנו מצטרפים לקריאה של מטה המשפחות ויוצאים למחות. אנו קוראים לרופאים להפסיק את עבודת המרפאות ולהשתתף בהפגנות, כל עוד הדבר לא מסכן את חיי החולים".
בהתאם לקריאות השביתה, משפחות החטופים פרסמו הודעה הקוראת לציבור להצטרף להפגנה בתל אביב הערב בשעה 19:00, בנוסף להפגנות מקומיות רבות ברחבי הארץ. "אזרחי המדינה מתבקשים להצטרף אלינו כדי למנוע את המשך הפקרת החטופים על ידי הקבינט, אשר נראה כי איבד את הדרך הערכית והמוסרית, ומעדיף אינטרסים פוליטיים על פני הצלת חיי החטופים והשבתם לקבורה בארצם", נמסר מהמטה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שילךלחפש מי ..
    אחיטוב 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהיג דימקולו
    סגור
  • 2.
    רצית פילדלפי?
    הילה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו תקבל פילדלפי בכל הארץ!!!!
    סגור
  • 1.
    תתעוררו
    עינים פקוחות 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשים! אתם רק מעודדים את החמאס להמשיך להרוג את החטופים! תראו סולידריות! תראו להם שעל כל חטוף שהם הורגים הם ישלמו פי 1000! פשוט טפשות
    סגור