משפט

לופטהנזה הואשמה באנטישמיות ותשלם לכל נוסע 20 אלף דולר

אנטישמיות של חברת לופטהנזה? החברה הואשמה על ידי כ-100 נוסעים חרדים כי לא התאפשרה להם עליה לטיסה לכיוון בודפשט, מכיוון שלא הצליחה לזהות מספר נוסעים שלא עטו מסכה
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום iStock)
קבוצה של 100 חרדים שטסו מארה"ב לאירופה הופתעו לגלות כי חברת התעופה "לופטהנזה" מסרבת לאפשר להם לעשות לטיסת ההמשך מגרמניה להונגריה. בחברת התעופה זיהו כי חלק מהנוסעים לא עמדו בחוקי עטיית המסכות של גרמניה כנדרש, ולכן החליטו באופן גורף למנוע מכלל הנוסעים (החרדים) שלא לעלות לטיסתם לכיוון בודפשט.
כתוצאה מהמקרה, הנוסעים החליטו לתבוע יחדיו את חברת התעופה. לאחר סערה ולחץ מסיבים, כולל מצדם של חברי קונגרס אמריקנים, בחברה הודו כי הפלו את הנוסעים לרעה בהחלטתם הגורפת לא לאפשר לכלל הנוסעים בעלי המראה החרדי לעלות לטיסת ההמשך.
 
חברת לופטהנזה הסכימה להתפשר עם הנוסעים על הוצאות בסך של 20,000 דולר לכל אדם שנפגע, בתוספת של 1000 דולר לאדם עבור הוצאות נסיעה נוספות שנגרמו לו עקב האיסור לעלות על טיסת ההמשך לבודפשט, כך דווח באתר YWN. הנוסעים נעזרו בעזרתו של משרד עורכי דין שניהל את המשא ומתן על ההסדר עם החברה הגרמנית ונקבע כי הם יקבלו שכר טרחה בגובה של 18% מהפיצוי לכל נוסע. כלומר, כל נוסע שנפגע יקבל 17,400 דולר מחברת התעופה הגרמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה