תיירות

הנוסע הנכה הושפל בטיסה: הדיילת איימה שייזרק מהמטוס בכוח

קורי לי הסובל מניוון שרירים נחשב לבלוגר תיירות אהוב במיוחד בארצות הברית, בינו לבין צוות הטיסה של חברת דלתא התפתח עימות לאחר שהתבקש להתפנות מהטיסה בטרם כיסא הגלגלים שלו הוצא מתט המטען של המטוס 
מערכת ice |  1
קורי לי (צילום צילום מסך אינסטגרם)
בלוגר התיירות האמריקאי קורי לי הורד מהמטוס בכח כששב אמש (שלישי) לארצו לאחר טיול בצ'ילה. כשהמטוס מחברת התעופה דלתא עליו היה נחת בשדה התעופה בג'ורג'יה התבקש לי, הסובל מניוון שרירים ונעזר בכיסא גלגלים חשמלי, להתפנות בעזרת כיסא המעבר המשמש להסעת נכים לכיסא הגלגלים שלהם, לי שאל האם הכיסא החשמלי ממתין לו ביציאה מהמטוס.
לטענת לי הדיילת שניגשה אליו אמרה לו שהכסא שלו טרם הוצא מתא המטען. לי הבהיר לצוות הדיילים כי הוא מעדיף להמתין לכיסא הממונע שלו על פני שהם יסיעו אותו לטרמינל, אך הצוות סירב לבקשתו. "הכיסא שוקל 400 פאונד (כ-180 ק"ג), אז זה בדרך כלל לוקח זמן", אמר לי.
צוות המטוס והדיילים לא נעתר לבקשתו של לי ודרש ממנו להתפנות מהמטוס בהקדם. בין הצדדים התפתח עימות במהלכו איימו הדיילים על לי ואמרו שאם ימשיך להתנגד הם יורידו אותו בכח. לי אמר שיכול לקחת עד שעה עד שהכיסא שלו מגיע לגשר הסילון וכיסא המעבר לא נוח לו ואף מסוכן לפצעי הלחץ מהם הוא סובל.
הסיפור שהופץ עורר סערה של ממש ברחבי ארצות הברית. נוסעים רבים מחו נגד חברת התעופה דלתא והבהירו כי ייחסם לקהילת הנכים אינה מקובלת. למעשה הדרישה מקורי לי אינה חוקית.
מחברת דלתא נמסר: "החילופי דברים בסרטון זה אינם משקפים את רמת הטיפול הגבוהה שאנשי דלתא שואפים אליו מדי יום", נאמר בהצהרה. "אנחנו בוחנים את מה שהתרחש כאן ונמשיך לעקוב בהתאם לאנשינו. דלתא פנתה ישירות ללקוח הזה כדי לשמוע עוד על מה שהוא חווה ולהציע התנצלויות נוספות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדק
    נכה 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצוות צודק יכל להיתפנות לשבת על כסא ולהמתין
    סגור