רכילות עסקית

בכירי "עזריאלי", ״חבר״ ו-Buyme משיקים את יריד "חבר"

יריד ״חבר״ שלראשונה יתקיים בשיתוף עם קניוני עזריאלי, בפריסה ארצית בשש ערים שונות ולמשך 12 יום, בין התאריכים 14-25.6.23
מערכת ice | 
עזריאלי (צילום יחצ)
בכירי "עזריאלי", בכירי מועדון ״חבר״ ובכירי Buyme נפגשו להרמת כוסית חגיגית לכבוד השקת המתכונת החדשה של יריד ״חבר״ שלראשונה יתקיים בשיתוף עם קניוני עזריאלי, בפריסה ארצית בשש ערים שונות ולמשך 12 יום, בין התאריכים 14-25.6.23.
לכל עמית או עמיתה שיבקרו בקניונים המשתתפים ביריד תינתן מתנה אטרקטיבית במיוחד – כרטיס מתנה AZRIELI TIME ייעודי למועדון "חבר" על סך 300 שקל למימוש בכל קניוני עזריאלי למשך חמש שנים בחנויות המשתתפות.
 
כל קניון משתתף ימותג וייצבע בצבעי המועדון, והעמיתים יוזמנו לחגיגה ססגונית שבמסגרתה ייהנו גם ממגוון קופוני הטבה ייחודיים והפתעות נוספות.
מועדון "חבר" פועל באופן שוטף לרווחת עמיתיו בכל תחומי החיים ומזכה אותם בהנחות בלעדיות במגוון רחב של בתי עסק מובילים בפריסה ארצית ובדיגיטל. כעת מרחיב המועדון את הצעת הערך שלו לעמיתיו במסגרת שיתוף הפעולה שרקם עם השירות המקוון של RiseUp, שנועד לספק לעמיתים עתיד כלכלי בטוח ובהיר יותר. 
הסטארט-אפ הישראלי שם לעצמו למטרה לאפשר לכל משפחה בישראל לחיות טוב יותר עם הכסף שלה. הממשק הטכנולוגי של החברה עוזר ללקוחותיה לקבל תמונה מדויקת של מה קורה עם הכסף שלנו, לצפות מה הולך לקרות עם הכסף במהלך החודש הקרוב, ולקבל החלטות נכונות בזמן אמת. דרך שילוב של תובנות חכמות, תוכן קליל וקהילה תוססת, עוזרת רייזאפ  לסיים את החודש עם יותר כסף בכיס ופחות דאגות, ולהפוך את העיסוק הכלכלי לנגיש, מרוכז, פשוט ומהנה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה