שיווק ופרסום

קניון עזריאלי אירח תצוגת אופנה ורודה במיוחד: מי הגיע לתמוך?

קניון עזריאלי תל־אביב קיים היום את תצוגת האופנה PINK PARTY, בשיתוף היזמית והמרצה יאנה דרום. בתצוגה לקחו חלק שלושים נשים בגילים 30-60, חלקן עוברות טיפולים נגד סרטן השד וחלקן מחלימות
מערכת ice | 
תצוגת אופנה בקניון עזריאלי (צילום אור גפן)
הבוקר (שלישי), שנה הרביעית ברציפות, קניון עזריאלי תל־אביב קיים את תצוגת האופנה PINK PARTY, בשיתוף היזמית והמרצה יאנה דרום. בתצוגה לקחו חלק שלושים נשים בגילים 30-60, חלקן עוברות טיפולים נגד סרטן השד וחלקן מחלימות. לצדן צעדו על המסלול הנשים שטיפלו ומטפלות בהן.
התצוגה התקיימה במתחם DNA החדש בקניון עזריאלי בת"א, והנשים שצעדו לבשו בגדים של חברת האופנה רנואר ובגדי ים של חברת האופנה YANA FASHION. האירוע התקיים בניצוחה של יאנה דרום (40) שחלתה בגיל 28 בסרטן השד בעת שהייתה בחודש השלישי להיריון הראשון שלה.
בשנת 2014 דרום הקימה את המיזם שלה, YANA FASHION, וכיום לו שתי חנויות, בחיפה ות"א. המותג מספק פתרונות הלבשה לנשים שחלו בסרטן השד, דוגמת פתרונות שיער ייחודיים, מטפחות ראש מעוצבות, פרוטזות, פטמות, בגדי ים ועוד.
לצידה של דרום צעדה על המסלול גם ד"ר שני פאלוך שמעון, מנהלת היחידה לאונקולוגיה של השד במרכז הרפואי הדסה ירושלים. ד"ר שני ליוותה את יאנה במשך חמש השנים בהן נאבקה במחלה. את האירוע הנחה עידו גרינברג, ובעלת חברת הקוסמטיקה המובילה, חוה זינגבוים, הגיעה לתמוך.

צילום: אור גפן
חן זהביאן, מנכ"לית קניון עזריאלי תל־אביב, מסרה: "אנו גאים על ההזדמנות לארח שוב את האירוע, מדובר בשת"פ משמעותי, בעל ערך חברתי כה חשוב, זו השנה הרביעית ברציפות. קניון עזריאלי תל אביב יוזם כל העת פרויקטים ומיזמים בעלי השפעה חברתית וסביבתית מתוך אג'נדה חברתית של כלל קניוני הקבוצה ואנו נרגשים משיתוף הפעולה ארוך הטווח עם יאנה ומסיפורי ההשראה של החולות והמחלימות שפגשנו במסגרת העבודה המשותפת על פני שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה