קריירה ולימודים

מיזם: בדיקת זרע ובדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד - מהבית

בדיקה ביתית לאיכות הזרע, אבחון מחלות דרך דמעות, בדיקה שתאבחן גילוי מוקדם של סרטן השד בבית, טיפול בחרדה דרך ננו חלקיקים - אלו הם חלק מהפרויקטים שהשתתפו אתמול בתחרות הBionnovators שמובילה חברת טבע עם חוקרים מובילים
מערכת ice | 
תחרות האקדמיה של טבע (צילום חברת טבע)
30 פרויקטים חדשניים מתמודדים השנה בתחרות ה-BioInnovators בה יתמודדו המיזמים החדשניים בתחומי הביוטק והביו-רפואה. על הפרויקטים עמלים דוקטורנטים מצטיינים בתחומם מאוניברסיטת תל-אביב, הטכניון, אוניברסיטת בר-אילן, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומכון ויצמן.
בתחרות, שנפתחה רשמית אתמול במסגרת הכנס Biomed Israel שנערך בתל-אביב, וממומנת ע"י חברת טבע, יבחרו צוות השופטים והקהל את עשר ההצעות המדעיות המצוינות ביותר, שמשלבות בין צורך רפואי מובהק, מדע חדשני ובין היתכנות יישומית ומסחרית. במהלך השנה יעבדו הסטודנטים על הפתרונות עם מומחים מטבע ומהאקוסיסטם ו-5 מתוכן יעלו לגמר תחרות ה-BioMix שתערך ב-10 באוקטובר השנה.

בין 30 הרעיונות המתמודדים השנה, בדיקה ביתית של סמנים ספציפיים המעידים על איכות הזרע של גברים לאבחון מוקדם של ירידה בפוריות, אבחון מחלות נוירודגנרטיביות דרך דמעות ונוזלי גוף אחרים, טיפול בסטרס וחרדות באמצעות ננו-חלקיקים מבוססי מגנט ועוד, בדיקה שתאבחן גילוי מוקדם של סרטן השד בבית ועוד.
התחרות היא חלק מפורום הסטודנטים הארצי ה-BioInnovators שהוא פרי שיתוף פעולה זו השנה הרביעית בין חברת טבע, קהילת דיגיטל ראש ובראשה פרופ’ ישע סיון, וכן כל מחלקות האקדמיה בישראל בתחומי מדעי החיים והרפואה.
הפורום כולל בכל שנה כ-30 סטודנטים מצטיינים שנבחרים בקפידה על ידי האוניברסיטאות ועוברים במהלך השנה תהליך אינטנסיבי של מנטורינג, סדנאות ומפגשים לפיתוח היזמות וההבנה עסקית. הסטודנטים לומדים באופן מעשי על ידי הבאת רעיונות פרי יצירתם כיצד להפוך רעיונות אלה למוצרים ופתרונות חדשניים. בגמר ישפטו מיטב המומחים הישראלים והבינלאומיים בתחומי הרפואה, המדע והפיננסים.
מטרת פורום ה-BioInnovators היא לחבר בין המעבדה לחיים האמיתיים, ולגשר על הפער בין המצאה מדעית מבטיחה למוצר או תרופה היוצאים אל השוק. הפורום חושף את הדוקטורנטים לעולמות הביוטק והיזמות ומעניק להם את הכלים והחשיפה לקדם רעיונות אלה. פורום ה-BioInnovaotrs הוא מרכיב אחד מבין יותר מ-30 שיתופי פעולה אסטרטגיים של טבע והאקדמיה בשלוש השנים האחרונות בתחומי הסרטן, אימונותרפיה, מערכת העצבים המרכזית ונשימה. עם חוקרים מובילים בארץ שמתמקדים בעיקרם בפיתוח תרופות חדשניות ל-pipeline העתידי של טבע, חלק משיתופי הפעולה נתמכים גם על ידי הרשות לחדשנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה