השוק

ראפיד מתרחבת? הפגישה המסקרנת של מנכ"ל החברה

מנכ"ל חברת ראפיד אירח במשרדי החברה את מר הווארד לי, סגן נשיא הרשות המוניטרית של הונג קוג. המפגש הגיע על רקע כוונת ראפיד להרחיב את שיתופי הפעלה שלה עם מדינות באזור מזרח אסיה
מערכת ice | 
מנכל ראפיד (צילום אקליפס מדיה)
חברת ראפיד אירחה במשרדיה בתל אביב את מר הווארד לי, סגן נשיא הרשות המוניטרית של הונג קונג. במפגש בין אריק שטילמן, מנכ"ל Rapyd ונציגים נוספים מה HKMA, נדונו מגמות גלובליות בתחום מערכות התשלומים, אתגרים והזדמנויות בעולמות הפינטק, וכוונותיה של Rapyd להמשיך בהרחבת פעילותה בהונג קונג ובדרום מזרח אסיה.
Rapyd זיהתה את הפוטנציאל וההזדמנויות העסקיות הרבות במזרח אסיה כבר לפני מספר שנים, והחלה פעילותה בהונג קונג בשנת 2020, עם רכישת חברת Neat. מאז, המשיכה החברה לבסס מעמדה באקוסיסטם של APAC, לרבות הענקת גישה לספקים מקומיים לפלטפורמת תשלומים מתקדמת, חדשנית, התואמת את הרגולציה המקומית ומאפשרת הרחבת פעילותן גם למישור הגלובלי.
ב-Rapyd רואים פוטנציאל והזדמנויות עסקיות רבות במזרח אסיה, ולכן כחלק מאסטרטגית של החברה היא מתכוונת להמשיך להרחיב פעילותה באזור.
בנוסף, וכחלק בנוסף, וכחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות הגלובלית, Rapyd רכשה לאחרונה את חברת PayU בעסקה בסך 680 מיליון דולר. רכישה זו מדגישה את המחויבות והרצון של Rapyd להמשיך להתרחב גלובלית ולמנף פתרונות פיננסיים חדשניים נוספים עבור לקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה