נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג' חוגגת: איזה פרויקט יוקרתי קיבל היתר בנייה מלא?

קבוצת חג'ג' דיווחה לבורסה על קבלת החלטת ועדה להיתר בנייה מלא בפרויקט איינשטיין ברמת אביב. האישור מגיעה בצל פרסום נתוני הלמ"ס בנוגע לירידה בהתחלות הבנייה ברבעון השני של 2023
מערכת ice |  5
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' (צילום שלומי יוסף, באדיבות קבוצת חג'ג')
קבוצת חג'ג' דיווחה לבורסה על קבלת החלטת ועדה להיתר בנייה מלא בפרויקט איינשטיין ברמת אביב, אחרי שמוקדם יותר החודש קיבלה הקבוצה החלטת ועדה על היתר חפירה ודיפון בפרויקט.
ההחלטה התקבלה על רקע פרסום נתוני הלמ"ס לרבעון השני לשנת 2023, שלפיהם נרשמה עלייה של 20% בהיתרי הבנייה, והם חזרו לרמתם בשנה הקודמת.
תודות לקבלת האישור מעיריית תל-אביב, יחלו בקרוב העבודות בפרויקט איינשטיין 35, ובו יוקמו מגדל, שני בניינים מרקמיים וכ-9,000 מ"ר שטחי מסחר כחלק מהמתחם הגדול במקום.
פרויקט אינשטיין הוא קומפלקס הכולל 500 יחידות דיור ו-13,500 מ"ר למסחר. במרכזו צפויה לקום שדרת קניות יוקרתית שתיבנה במתחם ענק המשתרע בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול. הדיירים בו צפויים ליהנות משילוב ייחודי של רמת מגורים יוקרתית, ומרחק הליכה קצר ממוקדי בילוי וקניות.
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג', מסר: "הצעד הזה הוא חלק מהמהלך רחב ההיקף שאנו מתחילים בחמישה פרויקטים: הפרויקט הכפול ברחוב איינשטיין שבו יוקמו מגדלים ובניינים מרקמיים כחלק ממתחם הכולל יותר מ-500 יחידות דיור,  master piece Bavli ב-בבלי, שם יוקם מגדל הכולל 247 יחידות דיור, שד"ל בו יוקם פרוייקט יוקרתי המשלב 320 חדרי מלון ו-120 יחידות דיור, ומתחם סהרון ביפו בו יתווספו עוד 123 יחידות דיור. בחרנו את הנקודה הזאת כזמן הנכון מבחינתנו לעבור משלב קידום הפרוייקטים לשלב ההשקה והעליה לקרקע בחמישה מיזמים במקביל, ולכן נתחיל בקרוב בבניית יותר מ-1000 יחידות דיור חדשות  בתל אביב, כולן בפריים לוקיישן".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תמיר אמר הדרך המהירה ליפול
    בכירה בפרטנר 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הופתעתי לראות שתמיר עבר לנדלן. אחרי הכירות ארוכת שנים עם תמיר אני יכולה להגיד שהוא אינטלגנט ברמות, אבל מתנהל אך ורק לפי אגו. מאחלת להם בהצלחה. תמיר יש לך הרבה אחריות לא להרוס חברה שנבנתה במשך שנים
    סגור
  • 3.
    אולי מישהו כמוך שגדל בשכונות ולא ברמת אביב
    דודי א 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירים פרוייקט אדיר בנתניה בשכונת אזורים ודר סטופ אוכלוסיה חחשה עם שכנים אתיופים שיושבים על אחת האדמות היקרות בשרון . רק האוכלוסיה שם לא מעניינת אף אחד . תבדוק ותראה איזה סיכוי רווח יש שם
    סגור
  • 2.
    תותחים
    רוני 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד וישר כוח.
    סגור
  • המיגדלים
    !!! 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איכות בניה ורמת עבודה נמוכה מאוד ולא בעיות
    סגור
  • 1.
    כבוד!
    קובי 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד מרשימה החברה שלכם,שיהיה בהצלחה!!
    סגור