כסף וצרכנות

גידי גוב וכוכבי הרשת יחזירו אתכם בכיף לבית הספר

בזק יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה לפעילות הקמעונאית בבזקסטור ומציעה מגוון רחב של מבצעים לציוד ביה"ס. הקמפיין יעלה תחת המסר "אל תעשו מזה סטורי! היכנסו לבזקסטור", בהובלת הפרזנטור הוותיק, גידי גוב, לצד כוכבי רשת ויוצרי תוכן מעולם הנוער כמו הגיימר נועם פורטמן (חמוצי) ומישל דדשוב
מערכת ice | 
בזק חזרה לביהס עם גידי גוב, הגיימר חמוצי והאושיה מישל דדשוב (צילום ליאור נורדמן)
בזק ממשיכה לחזק את אחיזתה בשוק הקמעונאי ויוצאת בקמפיין רחב לרשת בזק סטור, לקראת החזרה לבית הספר. במסגרת הקמפיין מציעה בזק  באתר הסחר ובחנויות בזקסטור, מגוון עשיר של מבצעים אטרקטיביים סביב החזרה לבית הספר, בכמה קטגוריות רלוונטיות: מחשבים ניידים, טאבלטים, מסכי מחשב, סמארטפונים, גיימינג, מדפסות, אוזניות ועוד. 
בין המבצעים שמציעה החברה ניתן למצוא מחשב נייד ASUS מסך 15.6 (דגםX515FA-BQ139W i3 ) במחיר מבצע של 1,699 שקלים, במקום 2,185 שקלים. סמארטפון של המותג שיאומיRedmi 9C 4GB+256GB במחיר של 349 שקלים, במקום 579 שקלים. סט עכבר ומקלדת אלחוטיים, מגש קירור לטאבלט או תיק גב למחשב, כל אלו בחינם בקנייה ממגוון מותגי המחשבים הניידים בחנות. סט חזרה לבית ספר של מותג הגיימינג Minecraft בשווי 199 ₪ (תיק גב, קלמר, קופסת אוכל, בקבוק מים, נרתיק לחטיף), ברכישת קונסלת גיימינג שבמבצע ועוד. 
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית חטיבת השיווק והחדשנות בבזק, "זאת הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים במהלך שיווקי לחנויות בזקסטור, המגובה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל רחב. בשנתיים האחרונות, סימנו לעצמינו מטרה להתחזק בתחום מכירות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה כמנוע צמיחה של החברה, זאת על ידי הוספת מגוון רחב של מוצרי חשמל ומכשירים חכמים לחנויות". 
את הקמפיין, תחת המסר, "אל תעשו מזה סטורי! היכנסו לבזקסטור" יובילו הפרזנטור הוותיק, גידי גוב,  לצד כוכבי רשת ויוצרי תוכן מעולם הנוער, הגיימר נועם פורטמן (חמוצי), המתחזק ערוץ יוטיוב עם 154 אלף עוקבים, ומישל דדשוב, אשר לה חשבון אינסטגרם עם 113 אלף עוקבים וערוץ טיקטוק עם 107 אלף עוקבים.  
לצד עליית הפרסומות בטלוויזיה ב-10/08, הקמפיין ילווה בקמפיין דיגיטל באתרים מובילים וברשתות החברתיות. 
עודד אטיאס, מנהל מחלקת איקומרס ושיווק בזקסטור, "בבזק שמים דגש על חווית קנייה המייצרת ערך, הן ברצפת המכירה והן בזירת האונליין עם מגוון רחב של מוצרים ומותגים מובילים בקטגוריות שונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה