כסף וצרכנות
נספרסו בצעד שמכעיס את הלקוחות בישראל: "הלם"
חברת נספרסו יצאה לאחרונה בצעד שגרם לכעס אצל לקוחות החברה בישראל, זאת לאחר שהחליטה להוריד את הנקודות שצוברים הלקוחות במועדון ההטבות "נספרסו אנד יו": "לאחר שהעלו מחירים, עכשיו הורידו נקודות. הלם"
חברת נספרסו יצאה לאחרונה בצעד שגרם לכעס אצל לקוחות החברה בישראל, זאת לאחר שהחליטה להוריד את הנקודות שצוברים הלקוחות במועדון ההטבות "נספרסו אנד יו". כך פורסם ב"ישראל היום".
מועדון הלקוחות מציע צבירת נקודות בעת מחזור קפסולות, רכישת קפסולות ועוד. מדובר במועדון אטרקטיבי שמעניק הנחות שוות במיוחד ברכישת מוצרי החברה. הכעס של הלקוחות מגיע על רקע ההורדה של הנקודות שמקבלים חברי המועדון, שעד היום קיבלו 80 נקודות עבור כל שקית מחזור שנמסרה לחברה, ואילו כעת מקבלים 40 נקודות.
עד כה הספיקו 10 קפסולות בשקית, היום דורשים בנספרסו שיהיו לפחות 50 קפסולות. בנוסף, אם עד היום יכולים היו הצרכנים להוסיף קפסולות של חברות אחרות, כעת הם חייבים לשים קפסולות של נספרסו בלבד. לקוחות הביעו תרעומות על המהלך של נספרסו, כשאחד מהם כתב: "לאחר שהעלו מחירים, עכשיו הורידו נקודות. הלם".
מנספרסו נמסר בתגובה ל"ישראל היום": "תוכנית נספרסו אנד יו מאפשרת ללקוחות חוויה פרסונלית ייחודית, כאשר כל אחד יכול לבחור את ההטבות שהוא מעוניין בהן, בהתאם לפעולות המוגדרות בתוכנית וביניהן רכישת קפה, השתתפות בפעילויות דיגיטליות ומחזור קפסולות. התוכנית הושקה בפברואר 2023 ולאחר בחינת התנהגות הלקוחות והעדפותיהם ביצענו התאמות כדי לתת מענה מדויק ואישי".
"המחזור בלב העשייה של נספרסו ולפיכך אנו מעודדים את לקוחותינו למחזר קפסולות אלומיניום בדרכים שונות. לצורך כך, הכפלנו את מספר הפעמים שלקוח יכול להחזיר שקית מחזור בשנה, מ-10 ל-20 פעמים. כמו כן, כמות הקפסולות הנדרשת בכל שקית אכן גדלה, ותואמת את היקף הצריכה הסטנדרטי וזאת כדי לעודד מחזור".
עוד ב-
"בסופו של דבר", נמסר לסיום: "כמות הנקודות שלקוח ממחזר יכול לצבור בשנה נותרה זהה. התוכנית נבנתה בכדי להעניק חווית לקוח, שירות איכותי וקשר אישי. בקרוב נעניק הצעות ערך הנותנות מענה לבקשות שעלו מלקוחות בקהילת נספרסו אנד יו, בשיתופי פעולה וברכישת קפה. אנו מזמינים את לקוחותינו להמשיך ולעקוב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.ממחזרKim 05/2024/17הגב לתגובה זו0 0שם להם קפסולות אלומיניום, שלהם ושל אחרים, רוצים ימחזרו, לא רוצים שייזרקו לפח.סגור
-
8.והם מאפסים את הנקודות לאחר זמן מסוים בלי להתריעשי 05/2024/15הגב לתגובה זו0 0מחקו לי את כל הנקודות שצברתי. לא הודיעו כלום! הנציגה טענה ביקשתי לא לשלוח דיוור פרסומי. נכון!! פירסומי לא לשלוח - אבל זה לא פרסומי! זה תפעולי! לא עניין אותה כלום... אני סיימתי כמובן עם נספרסו. ואחרי שעזבתי גיליתי שיש מתחרים לא רעים בכללסגור
-
7.וחוצפה נוספת חדשהדפנה 03/2024/23הגב לתגובה זו0 0לפחות החברה גילו בסוף השבוע- שבנוסף לשינוי חישוב הנקודות והפחתתתן, בוצע עידכון רטרואקטיבית מחודש ינואר 2024 של הפחתת הנקודות ולקחות איבדו אף 500 נק שצברו עד עכשיו. פניות נעשו על ידי נלקחות לחברה וטרם נענו.סגור
-
6.יקר אבל לא גזירת גורל (ל"ת)לא חסרים מתחרים 03/2024/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.חארטה והלקוח הישראלי רוכש = פריאר (ל"ת)אזרח 03/2024/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.תקנו עלית כל מה שזול (ל"ת)להשאיר אותם על המדף 03/2024/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.מונופול של עושקלירי 03/2024/16הגב לתגובה זו1 0Dכבר שנים שהקפסולות בישראל הן הכי יקרות בעולם ונספרסו ישראל יודעים לעשוק אותנו הפראיירים עם העלאת מחירים ועם פגיעה בזכויות של הלקוחות הגיעו עד לפה, החלטנו לקנות נספרסו רק בחול ובארץ מתחרים שלהם.סגור
-
2.מטומטמיםאחמד מוסא 03/2024/16הגב לתגובה זו1 0כל מי שקונה ונספרסו בכל כך יקר שלא יתלונן. כנראה שהבעיה היא לא כסף אלה אגו. אני מזמן כבר לא קונה קפסולות של נספרסו כי הם יקרות. יש לנספרסו מתחרים יותר זולים ולא פחות טעימים. אז יאללה תעזבו אותם ותלכו לחברות אחרות שלא פחות טעימות אבל יותר זולים.סגור
-
אז אולי תרשום למי אתה עברת שאתה מעדיף עליהם? (ל"ת)קפסולאי 06/2024/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ל- ע- ז - ו - ב אותם! ממש מקומם. (ל"ת)רמי 03/2024/15הגב לתגובה זו0 0סגור