כסף וצרכנות

נספרסו בבשורה לחובבי הקפה: זה המוצר החדש שהשיקה בישראל

מותג הקפה נספרסו, משיק תערובת קפה חדשה ממשפחת התערובות האקסקלוסיביות של החטיבה העסקית אשר פותחו והותאמו עבור מסעדות יוקרה. התערובת החדשה, גלאפגוס, כבר שולבה בישראל במסעדות a וטאיזו של השף יובל בן נריה, ויגיעו בקרוב לעוד מסעדות ובתי מלון ברחבי ישראל. אז מה כלכך מיוחד באותה תערובת?
מערכת ice | 
תערובת נספרסו החדשה (צילום יחצ נספרסו)
מותג הקפה נספרסו, משיק תערובת קפה חדשה ממשפחת התערובות האקסקלוסיביות של החטיבה העסקית אשר פותחו והותאמו עבור מסעדות יוקרה. התערובת החדשה, גלאפגוס, מצטרפת לתערובת נפאל מהסדרה, אשר הושקה בעבר.
משפחת התערובות האקסקלוסיביות מציעה מבחר של תערובות קפה ייחודיות ממקורות גידול נדירים ויוצאי דופן. התערובות האקסקלוסיביות מותאמות ומיועדות למכונות העסקיות של נספרסו.
את תערובות הקפה האקסקלוסיביות ניתן למצוא במסעדות יוקרה שונות ברחבי העולם, בהן, ספרד ואיטליה, אשר הכניסו אותן לתפריט המסעדה. בארץ המסעדות a וטאיזו של השף יובל בן נריה, שילבו את התערובות לצד הקינוחים. בנוסף לכך, החברה חושפת כי מתנהלים מגעים לשיתוף פעולה עם מסעדות נוספות ומלונות יוקרה בארץ. 
תערובת גלאפגוס היא תערובת של קפה עשיר המאופיין בתווי קלייה של מתיקות דגנים, ביסקוויט וקקאו. התערובת נקלית בדרגה בינונית ולזמן קלייה שהוא מעל הממוצע, המאפשר לפתח עוצמה עבור הקפה, מבלי להסתיר את הארומטיות העדינה שלו. תערובת קפה גלאפגוס מושלמת לאוהבי האספרסו ומספקת מענה משלים לארוחה עבור סועדים אשר אוהבים לסיים ארוחה משובחת בכוס קפה.
הקרקעות הוולקניות והאקלים הקריר שנוצרו על ידי רוחות אוקיינוס קרות ורטובות הופכים את איי גלאפגוס לאזור המאופיין בתנאי גידול קפה נוחים, המאפשרים לגדל את הפולים בגובה נמוך מאוד, אולם עם תווים עדינים המאפיינים גידול גבוה, מה שהופך את התערובת למיוחדת בטעמה.  
ניר כץ, סמנכ"ל החטיבה העסקית בנספרסו: "אנו רואים חשיבות רבה להעניק ללקוחותינו חדשנות מוצרית ברמה הגבוהה ביותר, והפעם, בדגש על מסעדות שף יוקרתיות ומלונות יוקרה בארץ ובעולם. זוהי הזדמנות נוספת שנספרסו רואה לנכון לקדם, כחלק מהחזון להעניק רגעי קפה איכותיים ולפעול בזירות שונות ומגוונות, תוך מתן מענה לכל לקוח עסקי בהתאם לצרכיו".  
סדרת התערובות האקסקלוסיבית כוללת גם את תערובת נפאל, אשר הושקה בעבר, כחלק מאותה סדרה. מדובר בתערובת נדירה, אשר מקורה בהרי ההימלאיה, בדרגת חוזק 8, המאופיינת בארומות עשירות של לחם קלוי ומרקם חלק במיוחד המורגש היטב בחלל הפה. התערובת בעלת מרירות מאוזנת לצד ארומות המזכירות דגנים. תערובת נפאל קטיפתית במיוחד, הנוצרת בשל קלייה עמוקה של פולי קפה נדירים, שנקטפו ידנית במרגלות ההימלאיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה