שיווק ופרסום

כוכב ארץ נהדרת מרגיע את ההורים בקמפיין חדש ומפתיע

אייל קיציס מככב בפעם השניה בקריינות של מותג החיתולים "האגיס", והפעם מרגיע את ההורים הטריים בשבוע הראשון לחייו של התינוק
מערכת ice |  1
אייל קיציס - מועדון לילה (צילום מסך קשת 12)
מותג החיתולים "האגיס" מבית קימברלי קלארק ישראל יוצא בקמפיין חדש שעוסק בשבוע הראשון לחייו של התינוק בבית, ובהורים הטריים שמתרגשים ודואגים, כאשר הם מתמודדים עם סיטואציית ההורות לראשונה. על הקריינות מופקד לא אחר מאשר כוכב "ארץ נהדרת" אייל קיציס, בקמפיין קריינות שני כבר של "האגיס".
הקמפיין עוסק ברגעי חוסר הוודאות בתקופת תחילת מסע ההורות, תקופה שמלאה ברגשות עזים לצד חששות ודאגות. המסר של הקמפיין החדש הוא שעם חיתול האגיס שמותאם לתינוקות החל מיומם הראשון ומלווה את השבועות הראשונים, יש להורים דאגה אחת פחות. בקמפיין "האגיס" מדברים להורים שנמצאים במסע הזה, ומראים להם שהם לא לבד, כל ההורים הטריים חווים את הקשיים והדאגות שיש להם. 

הקמפיין עולה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום מקאן בהשקעה של 2 מיליון שקל. לילך כהן-שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל: "הקמפיין החדש עוזר להורים טריים להתמודד עם הקשיים וחוסר הוודאות שחווים עם לידת תינוק חדש, לנרמל את התקופה שעוברת עליהם עם כל קשיים והחוויות הראשוניות".
אייל קיציס, אב ל-3 ילדים קטנים בעצמו, השתתף גם ביולי 2021 בקריינות של חיתולי האגיס. בנוסף כיכב תקופה ארוכה בקמפיינים של כלל ביטוח וקווי זהב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחפיץ בחורות (ל"ת)
    נטע 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור