שיווק ופרסום

האזינו: זה הקמפיין החדש שאייל קיציס נבחר לקריין בו

הקמפיין החדש של מותג החיתולים המוביל, תחת השם – We got you, baby, שיעלה החל מהערב ויפנה לראשונה, באמצעות קולו של קיציס, לתינוקות החדשים שהגיחו לעולם
כפיר אדר | 
אייל קיציס פרטנר (צילום פרסומת)
מותג החיתולים המוביל Huggies, מבית ענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק, משיק היום קמפיין חדש תחת הסלוג "Huggies - We got you, baby", הפונה לראשונה בהיסטוריה של המותג ישירות לתינוק ולא להוריו - כפי שהיה עד כה. 
האסטרטגיה מאחורי הקמפיין החדש מגיעה מתוך ההבנה כי העולם החדש אלין מגיעים התינוקות מלא בגילויים חדשים ומרגשים, כל יום, ומותג HUGGIES שמכיר את התינוקות כל כך טוב, נמצא כאן כדי ללוות את התינוקות וגם את ההורים שלהם במסע חדש ומלא אי ודאויות.
מותג HUGGIES בוחר להסתכל על החיים החדשים באופן מחויך ושמח, כך שטבעי שהקריין שנבחר ללוות את הקמפיין החדש הוא מנחה ארץ נהדרת, אייל קיציס, קול מוכר וידוע בכל בית בישראל ואב ל-3 ילדים קטנים בעצמו. במסגרת הקמפיין, Huggies, באמצעות קולו של אייל קיציס, פונה לתינוקות ומציג להם את העולם באמצעות סיטואציות אמיתיות והומוריסטיות בחיי-היומיום. הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי נרחב שהוטמע במותג בכל רחבי העולם ונחשף לראשונה בצפון אמריקה במסגרת הסופרבול בינואר 2021. את הקמפיין בישראל, מוביל משרד הפרסום מקאן.
מסבירה לילך כהן-שולומן, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל "בחרנו באייל קיציס כקול שילווה את הקמפיין בשל העובדה שקולו מוכר בכל בית בישראל, משדר הומור וקלילות המתחברים למטרת הקמפיין".
"אנחנו מלווים את התינוקות וההורים בישראל כבר שנים, גדלים איתם ומתפתחים יחד. מתוך כך אנחנו מבינים כמה אי ודאות יכולה להיות בחודשים ואפילו בשנים הראשונות בחייו של התינוק, ומציעים דרך הומוריסטית ומאוד אותנטית להסתכל על הרגעים האלו, כיון שלא כל הרגעים הם באמת מתאימים לצילום באינסטגרם, וזה נורמלי לגמרי. מותג HUGGIES כאן עבור ההורים מהרגע הראשון, אפילו קצת קודם ומלווה אותם במסע התינוקות בין אם זה במוצרים הטובים ביותר עבור התינוקות שלהם, התוכן הרלוונטי ביותר, ובטחון שכל אחד ואחת מהם עושה את הטוב ביותר, שלו, וזה נפלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה