תקשורת ומדיה

אדוה דדון מעוררת סערה בחדשות 12: "הנאצים לא תיעדו בפייסבוק"

מגישת חדשות 12, אדוה דדון, סיפקה בשידור אמירה שנויה במחלוקת שכבר מעוררת סערה ברשתות החברתיות בנוגע להשוואות בין מחבלי חמאס לנאצים: "גם הנאצים עשו את זה בהיחבא ולא תיעדו בלייב בפייסבוק חטיפה של ילדים"
תום נחום |  2
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-47 של המלחמה בעזה (רביעי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, אבל כעת על הפרק עסקת חילופי השבויים שסוכמה בין הצדדים ותביא להפוגה בלחימה.
בהודעה הרשמית שהוציאה ממשלת ישראל נעדרות התמורות שישראל תעניק לחמאס במסגרת שחרור החטופים, מלבד ימי ההפוגה. ישראל תשחרר מחבלים ותכניס דלק. הכוונה בישראל שהפעימה הראשונה תחל ביום חמישי בצהריים, אז ישוחררו 12 הישראלים הראשונים. רק אחרי הגעתם לישראל, תשוחרר הפעימה הראשונה של המחבלים.

בתוך כך, על רקע ההשוואות הרבות בין מחבלי חמאס ומעשיהם המזעזעים ב-7 באוקטובר לבין הנאצים ופעולותיהם להשמדת העם היהודי בשואה, בחדשות 12, כאשר אדוה דדון סיפקה התייחסות להשוואה, באמירה שכבר מעוררת סערה ברשתות החברתיות במסגרת שיחה עם אורי סלונים, לשעבר יועץ שרי הביטחון לענייני שבויים ונעדרים: "גם הנאצים עשו את זה בהיחבא ולא תיעדו בלייב בפייסבוק חטיפה של ילדים". צייצן בשם שטרן כתב: "אדווה דדון בשיעור על טכנולוגיה וכרונולוגיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרוקו
    קוקו 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סייג לחכמה שתיקה !
    סגור
  • 1.
    רעש מיותר.
    מיכה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא בסדר במה שאמרה ?
    סגור