טלוויזיה

תושב העוטף שמשפחתו נחטפה נגד ח"כ ביסמוט: "אתם חיים בסרט"

המלחמה הנוכחית גבתה אבדות ופגיעות קשות, דבר שהוביל לחוסר אמון כבד בממשלה הנוכחית ובצה"ל. הערב בחדשות 12, תקף תושב העוטף שאשתו וילדיו נחטפו לעזה את הממשלה ואת חבר ועדת חוץ וביטחון בועז ביסמוט ואמר: "הבעיה זה אתם ולא חמאס, אתם חיים בסרט ומאשימים את חמאס בעוד שהבעיה זה אתם. אתם לא הגנתם עליי!"
מערכת ice |  4
בועז ביסמוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מלחמת 'חרבות ברזל' ממשיכה לגבות אבדות ופגיעות קשות, בימים אלו מוחזקים בשבי חמאס 239 חטופים מתוכם 38 ילדים ונערים. הערב בערוץ 12, התראיין אביחי ברודץ, תושב עוטף עזה אשר אשתו וילדיו נחטפו על ידי חמאס באירועי ה-7 באוקטובר. ברודץ תקף את חבר ועדת חוץ וביטחון בועז ביסמוט ואמר: "אני אסביר לך את הבעיה, אתה יודע למה המשפחה שלי נחטפה? לא בגלל חמאס, המשפחה שלי נחטפה בגלל שלא היה צבא שיגן עליי זאת הסיבה. חמאס הוא כזה קטן, ככה, מול מדינת ישראל הענקית. הצבא בקלות היה יכול להדוף את חמאס, היו שם אנשים סתומים שלא הגנו עליי, שהם סמכו עליי שאני... החיילים היו מאחוריי, הם לא היו לפניי".
עוד הוסיף ברודץ כי חמאס הכיר את החולשה של צה"ל ותקף בהתאם: "צה"ל, כל הקונספציה שלו קרסה. חמאס הבין את זה, היה הרבה יותר חכם מאיתנו, עשה מבצע מבריק ואנס את הנשים שלנו שחט את הילדים שלנו. בגלל שצה"ל לא היה שם, זאת הסיבה שקרה מה קרה. לא בגלל חמאס, בגלל הקונספציות שלכם זה מה שקרה, לא חמאס".
ברודף המשיך לתקוף והציג את התפקוד הלקוי של צה"ל בעת חירום: "אתה יודע איזה קל היה להדוף אותם עם מסוק קרב ומטוסי קרב וטנקים שהם לא יהיו שם? זאת הסיבה, לא חמאס. אם הם היו שם לא היה קורה כלום, זאת עובדה".
ברודץ הפנה אצבע מאשימה לממשלה ואמר: "אתם חיים בסרט ומאשימים את חמאס ואתם אשמים, אתם אשמים בזה. אני עמדתי בבית שלי וראיתי אותם באים, ראיתי אותם בעיניים שלי ואתה יודע מה לא ראיתי? לא ראיתי טנקים, לא ראיתי מסוקים, לא ראיתי חיילים, לא ראיתי כלום. אם הם היו שם, זה לא היה קורה. הבעיה זה אתם ולא חמאס. אתם חיים בסרט ומאשימים את חמאס בעוד שהבעיה זה אתם לא הגנתם עליי, אתם.  חמאס שם והוא יישאר שם ואתם חיים בסרט. והבעיה זה אתם לא חמאס, תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם ואז תפתרו את הבעיה הזאת".  
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אשמה
    Eliyahu 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין כל אנשי השמאל מהקיבוצים בעוטף מאשימים את הממשלה בו בזמן שהחברים שלהם כם קציני צה"ל הגדולים בגדו בהם הצבא הרמטכל ידע חליווה ידע השבכ ידע כולם ידעו שר הביטחון ידע וכולם ישבו בשקט כדי להפיל את ביבי ראש הממשלה ואח"כ הם מאשימים את הממשלה שלא ידעו כלום זה עוד יתברר ב"ה
    סגור
  • 3.
    חמאס לא הבעיה ?!?! אז נשאר רק השמאל הרדיקלי
    יוסי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שהוא לא מבין משהו פשוט כל כך הקונספציה שהוא מדבר היא רדיקליות שמאלנית שהציבה רדיקלים שמאלנים בעמדות ביטחון בחירות והם השתיתו את האג'נדה הפרוגרסיבית בצבא ובמערכת הביטחון והכל בשם הצביעות והנחמדות שהם חייבים להפגין כלפי המערב בשביל לקבל לגיטימציה בינלאומית שבעתיד תשרת את האינטרסים הקטנים שלהם והרי לנו התוצאה , הפקרת אזרחי מדינת ישראל לידיים של המחבלים הארורים, אז לא להתבלבל, זאת הקוספציה , אלה האנשים וכל תומכי "הדו קיום " למיניהם
    סגור
  • 2.
    אם כך מה בעיה?
    יטי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה מזל שהם אצל החמאס, הם לא הבעיה, הם ישמרו על המשפחה מפני בועז וחבריו
    סגור
  • 1.
    האמת.... צודק! (ל"ת)
    נורא 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור