תקשורת ומדיה

הפתעה בערוץ 14: שמעון ריקלין קורא לעצירת החקיקה ברפורמה?

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, ספק קורא לעצירת החקיקה במסר מפויס ומפתיע למדי: "כעת כשהוכחנו שאנחנו יכולים להעביר חקיקה. זו העת להרגיע מתוך אחריות שיש לנו ותמיד הייתה לנו על עם ישראל. ולכן צריך עכשיו 0 זעזועים מהממשלה והכנסת. יש פה באמת ציבור שמשוכנע שאסון נפל עליו. ואנחנו שבשלטון צריכים להיות קשובים אליו"
מערכת ice |  3
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)

מגיש ערוץ 14, איש התקשורת הוותיק שמעון ריקלין, יצא היום (רביעי) במסר מפתיע ואף ספק ביקש מהממשלה בראשותו של בנימין נתניהו לעצור בשלב זה את החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, זאת על רקע ההפגנות, השביתות ואיומי הסרבנות בצה"ל במסגרת המחאה נגד הרפורמה.

ריקלין כתב בציוץ מפתיע למדי בטוויטר כך: "לחבריי בימין. כעת כשהוכחנו שאנחנו יכולים להעביר חקיקה. זו העת להרגיע. ולשמור על החישוקים של עם ישראל. אני כותב את זה מתוך בטחון מלא בצדקת דרכנו. אך גם מתוך אחריות שיש לנו ותמיד הייתה לנו על עם ישראל. ולכן צריך עכשיו 0 זעזועים מהממשלה והכנסת. יש פה באמת ציבור שמשוכנע שאסון נפל עליו. ואנחנו שבשלטון צריכים להיות קשובים אליו. וגם. נצח ישראל לא ישקר".
 

כל זאת אחרי שרק בשבוע שעבר ריקלין יצא בחריפות נגד ההפגנות וכתב בטוויטר כך: "המיעוט שחוסם את הרוב באלימות. הוא אותו מיעוט שרוצה לשמר את הזכויות הפריבילגיות שלו. ולהמשיך במערכת החוקים הכפולה הנוהגת פה: חוק אחד לבן להם. חוק אחד שחור לנו. אתם יכולים לקרוא לזה איך שאתם רוצים. סבירות רפורמה מהפכה דיקטטורה דמוקרטיה או כל חארטה אחרת. רק שיהיה ברור. בסוף יהיה פה חוזה חדש: חוק אחד ושווה לכולם. ולא משנה כמה אסמים וימ"חים תבעירו".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ריקלין
    תומר 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להמשיך בחיקיקה בכל הכח כשהם היו בשלטון בהונאה תקופת בנט רמסו את הימין כעת שיש קואליציה לגיטימית של64 מנדטים וודאי שצריך לישם מה שטוב לימין לא להתרגש ולהכנע כי אם ניכנע בגדנו בבוחרי הימין
    סגור
  • 2.
    גוספודין ריכלין
    קרם 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם חשבתה שאנרכיה צבאית וכללית שבהחלט מנצחים בגלל רפיסות ימין ,חוסר ארגון,חוסר התארגנות ,וכמובן זה יעלה בבחירות ואנרכיסטים עובדים על זה מעל 3 שנים אז עכשיו יפסיקו להתקדם למטרה עיקרית שלהם השמדת ימין ככוח אלקטורלי וגירוש של ביבי? כש אני שומע אותך את ברדוגו אני יודע שפתק בחירה הלך לאיבוד!
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרפורמה צריכה להמשיך לעם אין יותר כוח לסבול אית הבגץ העם רואה בבגץ מחבל בארץ בכוונה תחילה ללא לקיחת אחריות לכן חובה עלינו לטפל ולעשות רפורמה בבתי המשפט אין זמן אחר
    סגור