השוק

רמי לוי יתבע את ביג? "לא חוקי, זו דיקטטורה!"

רמי לוי התראיין לעידו טאובר בערוץ 14 וסיפר על ההחלטה לפתוח את סניפיו למרות השביתה עליה הכריזו ב"ביג": "הם סגרו את החניונים בלי להודיע, בלי כלום, גם נעלו לנו את הכניסת ספקים, הם עושים דברים שאסור להם לעשות, זה לא חוקי. מנכ"ל ביג אפילו לא עונה לי, לא מתייחס אליי, והוא ידבר על דיקטטורה? זה דיקטטורה!"
מערכת ice |  11
רמי לוי נגד ביג (צילום יחצ, פלאש 90/ יוסי אלוני)
אחרי פרסום ההודעה הנוקבת נגד המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, פורום העסקים הודיע אמש (ראשון) כי היום 137 עסקים ברחבי הארץ המאוגדים בפורום ישביתו את הפעילות כלחץ על הממשלה להפסיק בחקיקה על עילת הסבירות. כאשר כעת, רמי לוי יצא למתקפה חריפה נגד השביתה במשק, תוך דגש על השביתה ב"ביג".
בראיון לעידו טאובר בערוץ 14, סיפר רמי לוי: "אני לא שותף לשביתה ופתחנו את הסניפים שלנו, מה שביג עשו זה דבר שלא יעשה, הם סגרו את החניונים בלי להודיע, בלי כלום, גם נעלו לנו את הכניסת ספקים נעלו לנו ואחרי זה הם פתחו. הם עושים דברים שאסור להם לעשות, הם חברה ציבורית והוא לא יכול לבוא ולסגור את העסק הזה בצורה הזו, הוא צריך לדעתי את הסכמת כל הדירקרטוריון וגם את אלה שמחזיקים מניות מעבר לדירקטוריון שלו. אסור להם לעשות את זה, זה לא חוקי".
"זה גם לא חוקי, אבל עכשיו יכולים לבוא ולהגיע אלינו, אולי הם יצטרכו לחנות בחוץ, אבל צריכים לבוא ולקנות אצלנו כי אנחנו משרתים את כל עם ישראל ללא הבדל דת, גזע, לאום או דעות פוליטיות, אותי זה לא מעניין, אני לא מערב את הפוליטיקה עם העסקים שלי וביג מערבים את הפוליטיקה עם העסקים שלו ואני מכיר את החבר'ה האלה של ביג ואת הדעות שלהם עוד מלפני כל המחאות האלה. הבעלים של רשת ביג זה לא רק הבעלים, גם בעלי המניות, מי שמחזיק במניות ב-1,000 שקל הוא גם הבעלים של ביג, הם לא לבד ולמעשה הם לא הבעלים של ביג, יש להם שותפים מכל הכיוונים, כל מי שמחזיק מניה הוא שותף. הם לא יכולים לעשות את זה בשום פנים ואופן, עשו את זה גם בלי להודיע לנו, בלי לתאם איתנו, אני צריך להתקשר ב-23:45 למנכ"ל של ביג? והוא אפילו לא ענה לי, גם מהבוקר אני מנסה להתקשר אליו והוא אפילו לא עונה לי, אפילו לא מתייחס אליי, והוא ידבר על דיקטטורה? זה דיקטטורה! מה שהוא עושה זה דיקטטורה, לבוא ולהחליט שבבוקר הוא סוגר את השערים בלי להתייעץ ולבדוק, יש שם עסקים קטנים שבלי הפדיון הזה של היום יכול להיות שמחר בבוקר לא יהיה להם כסף לשלם לא לעובדים שלהם ולא לספקים".

על המצב במדינה הוסיף: "לדעתי מה שקורה הוא שצריך להגיע להסכמה, בסך הכל יש לנו מדינה אחת, אין לנו ארץ אחרת, כרגע מי ששמח מהמצב הזה הוא רק האויבים שלנו. צריך לחשוב על דרך, הפעולה שלהם בנושא הזה של המחאה לא צריכה להיסלח".
בעוד שופרסל הודיעה כי תשבות, רשתות אחרות יישארו פתוחות כמו אושר עד, ויקטורי והרשת השנייה הכי גדולה בישראל רמי לוי. "נהיה פתוחים גם בביג וגם בעזריאלי. החניה תהיה פתוחה. גבר".
 
בכלל, לא כולם ממהרים ליישר קו עם ויזל וחבריו, גם קבוצת בריל וזארה מתכוונת לפתוח את עסקיהן. רק בשבוע שעבר, בראיון לרדיו גלי ישראל, רמי לוי סיפר לאיציק מצרפי בתוכנית 'השיטה': ''אני לא מזלזל באף אחד - הפורום הכי גדול בשבילי הם 200 אלף העסקים הקטנים. אני לא הולך להשבית שום דבר. אותם 75 עסקים הם לא מנהלי המשק".
 
עוד המשיך: "אני לא מזלזל באף אחד אבל העסקים הקטנים הם הפורום הכי גדול. אני חושב שלא צריך לערב את העסקים בפוליטיקה, לא את הצבא בפוליטיקה - יש לנו ארץ אחת, אנחנו צריכים להיות מאוחדים''.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אם שופרסל שבתו חייבים להחרים אותם (ל"ת)
    מוטי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אכן, אלו פניה של דיקטטורה !!!
    Sue 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמי לוי: תבע את "ביג". מקווה שגם כל העסקים הקטנים שנגרע פידיונם באמצע הקיץ- יתבעו את "ביג"!
    סגור
  • 9.
    קודם תחזיר כסף לקופאיות (ל"ת)
    הרב יעקובוב 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    רמי לוי
    רונה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יקרה כלום אם כמה שעות תסגור זה המדינה בקריסה ואתה רק דואג שיהיה סגור כמה שעות זה לא מכולת כבר
    סגור
  • 7.
    רמי לוי זה לא שוק
    הידען 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רמי לוי נגמרו הימים שתכתיב מה יהיה במשק.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    רמי לוי לא צריך את ביג. שיעזוב ויעבור למקום אחר. (ל"ת)
    נ 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    את פוקס חייבים להחרים אם אוהבים את המדינה (ל"ת)
    יוני ישראל 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 4.
    רמי אתה תותח (ל"ת)
    BIG 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    רמי לוי - הון שלטון עולם תחתון לכאורה
    דרומי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוגג בארוחת ערב עם קריוקי עם חלק משרי הליכוד וגורמים לא מזוהים עם שרשרת זהב כבדה שמחים ומאושרים עם חשק לשיר בזמן שקורעים את העם כבר חצי שנה ומוליכים לדיקטטורה כדי שהכוח שלהם יהיה בלתי מוגבל ! להקיא !
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    אני 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישאללה תגיע במהרה לאותו מקום ששלח השר קרעי את הטייסים
    סגור
  • 1.
    הון שלטון עולם תחתון-ל-64 מנדטים יש דרך לשלוח אתכם לקבץ
    יצחק אברג'ל 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדבות
    סגור