תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מותקף: "אפס עלוב, למה אתה בתל אביב?"

מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, הותקף ביום שישי האחרון עת ישב לאכול במסעדה בתל אביב, כאשר מפגין הגיע לעברו וצעק: "נבוא להפריע לך, לוזר, שפן של ביבי, בושה"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
הרדיפה של פעילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נגד נבחרי הציבור של הימין ואנשי הימין נמשכת ואף עלתה שלב נוסף ביום שישי האחרון, כאשר השינוי המשמעותי שחל הוא שלא רק נבחרי הציבור נמצאים על הכוונת - אלא גם דמויות בולטות בימין, זאת לאחר שמגיש ערוץ עכשיו 14, יעקב ברדוגו, 'זכה' להיות במוקד המחאה ביום שישי האחרון.
ברדוגו ישב לאכול במסעדה בתל אביב, כאשר אחד מפעילי המחאה הגיע למקום וצעק לעברו: "באתי להפריע לך, בושה, איזה אפס אתה, אתה שפן של ביבי, אפס עלוב, למה אתה בתל אביב? אתה בושה ליהדות, איזה אפס אתה, תתבייש לך, לוזר, יש עוד חברים בדרך ונבוא להפריע לך, לוזר".

ברדוגו הגיב לתקיפה נגדו בשיחה עם שרון גל ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמר: "אני לא איש ציבור, הם באים אליך לצלחת. שלא יגידו משטרת ישראל ׳לא ידענו׳, אני לא מגיש תלונה כי הייתה שם ניידת משטרה והשוטרים לא עשו כלום. זו הייתה תקיפה שהמרחק בינה למגע פיזי היה אפס. הם כבר לא מדברים על מלחמת אחים אלא על מרי אזרחי. הכניסה אל תוך המרחב הפרטי של אדם פרטי מקצרת מאד את הדרך לפגיעה פיזית. למי שקצת דאג - ילדי ואני יודעים לשמור על עצמנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה