טלוויזיה

פדיחה במשפט זדורוב: זה מה שקרה בתחילת השידור

השידור החי מביהמ"ש, שהועבר בכל הערוצים הגדולים - רשת 13, קשת 12 וכאן 11, נתקע כאשר הרשת קרסה ברגע שהשופטים התחילו לדבר
מערכת ice |  5
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
הבוקר (חמישי) אחד המשפטים הדרמטיים בתולדות מדינת ישראל הגיע לסיומו כאשר 16 שנה אחרי רצח תאיר ראדה ז"ל, המשפט בעניינה הוכרע באופן סופי כאשר רומן זדורוב, שהואשם ברצח וישב מזה 16 שנה בכלא, זוכה מחמת הספק. אבל השידור החי בו עבר המשפט, לא עבר חלק.
השידור החי מביהמ"ש, שהועבר בכל הערוצים הגדולים - רשת 13, קשת 12 וכאן 11, נתקע כאשר הרשת קרסה ברגע שהשופטים התחילו לדבר למספר שניות והיה נראה שהשידור לא עומד בעומס.
לאחר שחזר השידור, השופט אשר קולה אמר בהחלטתו: "בפתח הכרעת הדין מצוות המחוקק אנו מודיעים כי החלטנו בדעת רוב של קולה ושל צרפתי ונגד דעתה של תמר נסים שי - לזכות את הנאשם. אנו עוסקים באירוע טרגי שאין דרך לקבלו. היא (תאיר) מצאה את מותה הטרגי בבית הספר שהפך לזירת הרצח. ככל שנקפו הימים העניין הציבורי בפרשה הלך והתעצם, אנו תקווה כי עתה יירגעו הרוחות בציבור"

המשפט הועבר בשידור חי בכלי התקשורת השונים, רגע לפני הכניסה אמר זדורוב: "המשפחה במתח, בעזרת אשם אצא זכאי", ח"כ טלי גוטליב: "בכל מקום שיש בו היגיון, הרשעה צריכה להיות פה אחד. רק בישראל יושבים שלושה שופטים וגם אם אחד מזכה, עדיין שניים יכולים להרשיע וזה אבסורד".
זדורוב זוכה ברוב 2-1 על ידי השופטים שהסבירו כי הם מביעים תקווה כי עתה ירגעו הרוחות בציבור. בזמן הקראת הזיכוי - רומן זדורוב דומע, בנו: "עשינו את זה, אני לא מאמין".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זדורוב
    שגיא 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שווה כל הכסף פירקו לא את החיים צריל לקבל הרבה יותר הוא והילדים שלו
    סגור
  • 4.
    מכתבות של תחקירים עולה שהמשטרה וביהמש מצאו שעיר לעזאזאל
    ליז 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זודורוב זכגי במשטרה יודעים בפרקליטות יודעים העדים שאיימו עליהם יודעים בקיצור כולם יודעים ועדיין שופטת בת עוולה קבעה שהוא זכאי מחמת הספק וזה למה?? אההה שאלה טובה א. שלא יתבע את אם אמא שלהם ב. להמשיך עם הכיסתוח שחלילה לא יצאו רע בציבור אז לכל המושחתים שעשו את מלאכתם לצחוק יען המשטרה הפרלקליטות וביהמש אמן תעמדו במקומו של האיש שהרסתם לו את החיים אתם תשלמו על זה בבית דין של מעלה ולעורך הדין של זודרוב תעשה את עבודתך כראוי ותראה שהלקוח שלך יזוכה אל תחפש פרסום עת הגב של האיש המסכן
    סגור
  • 3.
    בעזרת מי?
    אשם 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בעזרת אשם?
    סגור
  • 2.
    טלי גוטליב, שומעת?
    גל 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 11
    פחחחחחח אולי שגם בבית המשפט במקום שופטים ישבו חברי כנסת מהקואליציה. מה את אומרת? ששש אל תעני
    סגור
  • 1.
    מה זה 2 מליון?
    חוני 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק 2 מליון?
    סגור