תקשורת ומדיה

רגע לפני משפט זדורוב: ברהנו טגניה חושף את הכרעת הדין?

ברהנו טגניה ליווה את רומן זדורוב שנתיים שלמות מאז נקבע כי הוא יעמוד למשפט חוזר בתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל. כעת, רגע לפני הכרעת הדין, כתב חדשות 12 מדבר על הכל וחושף: מה לדעתו תהיה  הכרעת הדין?
מערכת ice |  1
ברהנו טגניה ורומן זדורוב (צילום מסך קשת 12)
הבוקר (חמישי) אחד המשפטיים הדרמטיים בתולדות מדינת ישראל ייצא לדרך, כאשר 16 שנה אחרי רצח תאיר ראדה ז"ל, המשפט בעניינה ייפתח מחדש כאשר רומן זדורוב, שהואשם ברצח וישב מזה 16 שנה בכלא, ינסה להוכיח את חפותו. 
מי שליווה את זדורוב בשנתיים האחרונות הוא כתב הפלילים של חדשות 12, ברהנו טגניה, ששוחח הבוקר עם ענת דוידוב וטל שלו בתכניתן ב-103FM על הסיקור של התיק, וגם העריך מה תהיה הכרעת הדין. 
לדבריו של ברהנו טגניה: "לפני שלוש שנים נכנסתי לתיק הזה, וכשסיפר לי עורך הדין שלו שיש לו רעיון שאולי יכול לזכות אותו, אמרתי לו תשמע אני לא יודע מה לקחת, אני יודע שהאיש הזה הורשע שלוש פעמים. משם העניינים התגלגלו, ובאמת ככל שקיבלתי גישה גם אצלם ירום הלוי, גם במשפחת זדורוב, וגם אצל אילנה ראדה, אני מלווה אותם מאז שמלצר קבע שיש סיכוי סביר לזיכוי, ולכן צריך לפתוח משפט חוזר".
בהמשך השיב מה להערכתו תהיה הכרעת הדין: "זה יומרני מידי, אני נדהם לשמוע קולגות שאומרים שהוא יזוכה או יורשע. היו רגעים שהשופטים הקשו מאוד על התביעה, והיו כאלה גם על ההגנה. ראינו שהתביעה, כלומר הפרקליטות, מתקשה להתמודד עם הראיות החדשות שזדורוב הביא לבית המשפט, השופטים לא חוסכים במילים לגבי הפרקליטות, מצד שני ראינו שהשופטים מתקשים להאמין לזדורוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי מייצג טגניה? את הפרקליטות?
    בן 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש לא מעט אנשי תקשורת שכנראה הפרקליטות מצליחה להשפיע עליהם והם לא מתביישים להביע עמדה נחרצת נגד הזיכוי מעל כל במה. דעתם של הכתבים לא רלוונטית. לצערנו חוסר אובייקטיביות היא הנורמה היום.
    סגור