טלוויזיה

הזוכה באח הגדול בדרך לקשת 12? זה הריאליטי הבא שלה

לאחר שהעוקבים שאלו את טליה עובדיה האם תסכים להתחרות ב'מירוץ למיליון' בערוץ המתחרה, היא השיבה: "מסתבר שפתחו אופציה גם לאנשים לא אנונימיים להיכנס, ורוצים שנלך לשם", שחף הוסיף: "האמת מגניב לא?"
מערכת ice |  7
טליה עובדיה ברשת (צילום אינסטגרם)
מיליון שקל לא מספיקים לטליה עובדיה? הזוכה הגדולה ב'אח הגדול' של רשת 13 עשויה להגיע לריאליטי החדש, דווקא של קשת 12 'המירוץ למיליון'. בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה היא השיבה לסיכוי שתעשה זאת יחד עם בן זוגה שחף רז.
עובדיה נשאלה: "יש סיכוי שנראה אותך ואת שחף ב״מירוץ למיליון״?", על כך ענתה: "מסתבר שפתחו אופציה גם לאנשים לא אנונימיים להיכנס, ורוצים שנלך לשם", שחף הוסיף: "האמת מגניב לא?", טליה בחנה: "אם עכשיו אני אומרת לך ״יאללה בוא״, אתה בא?", בן זוגה אמר בצורה נחרצת: "כן, יאללה".

גם השאלה הבאה לא הייתה מפתיעה במיוחד: "מתי את ושחר מתחתנים?", השניים צחקו: "הוא הציע לך שחר?", הזוכה במיליון השיבה: "תשמע, בגדול אם שחר יציע קודם אני אשקול", שחף השיב: "לא מה זאת אמרת, מה איתי? את צריכה קצת להתחשב בסיטואציה שלנו, חשבתי שיש פה משהו מעניין לא?", טליה פסקה: "לא יודעת, שחר הזה…"
שחף אמר בהומור: אני אומר תעזבי את שחר ותתחתני איתי, 100 אחוז". טליה ענתה על כך במחשבה רבה, אבל נראה שהעוקבים הרגישו שיש שם שיחה עם לא מעט רקע והשניים כבר דיברו על הרעיון קודם.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טליה את מהממת
    אור 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוג מהמם איכותי וערכי
    סגור
  • 5.
    בטח
    מצקלו 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים לראותכם במירוץ למיליון. תודה
    סגור
  • 4.
    מישקל
    ספיר 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טליה ממליצה לך לעלות לפחות 10-15 קילו במישקלאת מאודד רזה תתחילי לאכול עוגות עם קצפת נישבעת לך זה ממש יתאים לך ותעשי דירוגים לשיערותיקצרי בעשר סנטים זה ארוך בלי טעם תעשי מה שאמרתי לך תגיעי רחוק גם בזוגיות עם שחף הוא מתאים לך מאוד גם באופי ותעשי מאמץ לא לכנס בו חזק כמו שעשית לו בתכנית ליקראת הסוף הבחור התחיל לגרד את הראש מרוב ששיגעת אותו חחחח
    סגור
  • 3.
    מקסימים זוג השנה טליה ושחף
    אילנית 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאללה רוצו למליון
    סגור
  • 2.
    טליה ושחף מקסימים!
    דנה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא הייתי ממליצה לטליה להשתתף במירוץ למיליון. התחרות היא זוועתית, שם בד״כ מאבדים המון משקל ולטליה אין מה לאבד מבחינת שומנים. היא גם עדינה מאוד.
    סגור
  • 1.
    יהיה מעניין מאוד לראות את טליה ושחף במירוץ למיליון (ל"ת)
    טניה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • נכון מאוד
    רחלי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון
    סגור