תרבות ופנאי

זוכה האח הגדול מתוודה: "התקלחנו עירומים עם חברים"

לקראת צאתו של סרטו החדש, בו הוא מגלם גיי מתל אביב, ישראל אולגבו נפתח על סצנות הסקס בריאיון חדש וחולק את הרגע שבאמת הביך אותו ואת השחקן דין מירושניקוב על הסט
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
ישראל אוגלבו, זוכה העונה התשיעית של האח הגדול ופיינליסט עונת ה-VIP של הישרדות, יככב בקרוב בסרטו החדש של ניצן גלעדי, "כאילו אין מחר". בסרט אולגבו יישחק גבר מתל אביב וחבר הקהילה הגאה לצד השחקן דין מירושניקוב. על פי הדיווחים הסרט כולל סצנות מיניות בין השניים ובריאיון חדש ל'ידיעות אחרונות' אוגלבו חושף את הפרטים.
הרקע של אולגבו כידוע לרבים הוא בכלל מהעולם החרדי והמהפך לדמות גאה היא דיי קיצונית. למרות זאת, אולגבו טוען שלא הייתה כלל מבוכה על הסט ושניתן היה להסתובב עירומים לאחר שזה הפך להרגל. יתרה מכך סיפר כי עבור סצנות הסקס לא התקיימו חזרות ובעת צילומן הם נדרשו שוב להיות עירומים.
לדבריו של אוגלבו מה שכן היווה מעין אתגר אלו הן הסצנות שדורשות יותר תשוקה, דוגמת סצנות הנשיקה. לדבריו הוא טוען שניסה לחשוב על נשים אחרות והוא מעריך שמירושניקוב עשה את אותו הדבר. העירום לא היווה עבורם מחסום מביך היות ושני השחקנים באים מרקע צבאי: "התקלחנו עירומים עם חברים שלוש שנים". 
מאז שאוגלבו פרץ לתודעת הציבור הוא כיכב במספר קמפיינים, ביניהם של רנואר ואשת טורס. השתתפותו בעונת ה-VIP של הישרדות הביאה הרבה דרמה לאחר שנחשד כי רכש את אחד הקולות שיכלו לסייע לו לנצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה