טלוויזיה

כוכב חברים חושף: כך תדעו באילו סמים השתמשתי בסדרה

שחקן "חברים" המיתולוגי חושף בספרו החדש מידע נוסף על ההתמודדות שלו עם התמכרות לסמים ואלכוהול בעת שצילם את הסדרה, והפעם הוא מסביר כיצד נזהה בכל עונה למה היה מכור באותה עת
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום https://www.flickr.com/photos/66261959@N08/11418697384)
בשבוע האחרון השחקן מת'יו פרי, המוכר היטב מתפקידו כצ'נדלר בסדרה 'חברים', החל להיחשף לכלי התקשורת באמצעות סיפורים על התמודדותו עם התמכרות בתקופה בה צילם את הסדרה וזאת כחלק מקידום ספר האוטוביוגרפיה הראשון שלו. לאחר שחשף מי הייתה חברת הקאסט שסייעה לו בתקופה הקשה הזו ומה באמת קרה מאחורי הקלעים, הפעם הוא חושף כיצד ניתן לזהות באיזה סם השתמש ובאיזו עונה. 
מעריצים שרופים של חברים יכלו לשים לב כי בין עונה לעונה פרי ירד משמעותית במשקל בעוד שבעונות אחרות דווקא הייתה עלייה דרסטית. בעוד ששנים רבות ידוע שזה קרה בעקבות השימוש בסמים, כעת פרי מסביר מה בדיוק עבר עליו בכל מקרה ומקרה. על פי דבריו, כשהוא מצולם במשקל גבוה מדובר בתופעות הלוואי של צריכת אלכוהול.
לעומת זאת, כאשר פרי רזה מאד מדובר בצריכה מופרזת כדורים. יתרה מכך, פרי מציין שאם רואים אותו עם זקן תיש מדובר בתקופה בה צרך כמות חריגה אף יותר של כדורים. יתרה מכך, לאחרונה חלק כי בסוף העונה השלישית הוא כבר היה במצב שבו צרך 55 כדורי ויקודין ביום ואם לא היה עושה זאת הוא לא היה מרגיש טוב.
יתרה מכך, צריכת הכדורים היומית גרמה לו עדיין להרגיש רע והוא איבד תיאבון ואף הקיא באופן תכוף ולכן הגיע למשקל של כ-58 ק"ג. כמו כן, המצב היה כה גרוע שבאחד הפרקים החשובים ביותר בסדרה כולה, החתונה של צ'נדלר ומוניקה, הוא הובא במיוחד ממרכז גמילה לצילומים וישר לאחר מכן נלקח למרכז בחזרה. 
כזכור, שנים רבות לאחר מכן פרי עדיין לא התאושש לגמרי מההתמכרות ובשנת 2019 הובהל לבית חולים וחובר למכונת הנשמה. פרי שרד את המקרה למרות שהרופאים נתנו לו סיכוי של 2% לעשות זאת. המקרה הזה גרם לו לשנות את גישתו וכעת הוא פיכח כ-18 חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה