טלוויזיה

היוצר הישראלי מציג: אחרי הלהיט הבינלאומי, פרויקט חדש כחול לבן

לאחר שזכו להצלחה בינלאומית עם פרויקטים כמו: "אופוריה", "בופור", "שעת נעילה" ועוד צמד היוצרים הישראלים המצליחים רון לשם ודניאל כהן עומדים להוביל את הפקת סדרת הדרמה הבינלאמית אשר מבוססת על ספרו של עיתונאי Ynet 
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סטודיו ענני מבית פרמאונט וסטודיו ZDF מכריזות היום (שלישי), כי יפיקו יחד סדרת דרמה חדשה העונה "בית התה על פס המוות". הסדרה שצילומיה יחלו בקרוב מבוססת על ספרו רב המכר של עיתונאי Ynet דניאל אדלסון, אשר יצא ב-2014 ונכתב על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-14 באוקטובר באותה השנה בהרי ההימלאיה שבנפאל.
כשבמהלך אחד מהטרקים היפים ביותר בעולם הופך למלכודת מוות ומאות מטיילים ומשפחות מכל העולם מוצאים את עצמם בפתאומיות לכודים בסופת שלגים ברכס האנאפורנה.

 העיתונאי והסופר דניאל אדלסון, קרדיט: דניאל אדלסון
את הסדרה, יובילו רון לשם, עמית כהן ומחבר הספר דניאל אדלסון. רון לשם, מוכר לציבור גם כסופר וגם כיוצר של אחת הסדרות המצליחות ביותר בעולם "אופוריה", אשר נמצאת כעת בעיצומם של צילומי העונה השלישית. בנוסף, לשם גם יצר את הסרט "בופור", אשר מבוסס על ספרו "אם יש גן עדן", אשר זכה להצלחה ואף היה מעומד לפרס האוסקר בשנה שבה יצא.
כמו כן, הוא גם היה מעורב ביצירה של סדרות נוספות בהן: הסדרה האמריקאית-צרפתית ״שטח הפקר״, ״שעת נעילה״, ״שמים אדומים״, ״בוגד״, ו-״תא גורדין״ שזכתה לעיבודים טלוויזיוניים ברחבי העולם.

רון לשם, קרדיט: rachel tine
שם נוסף שיהיה מעורב בהפקת הסדרה הוא עמית כהן, שותפו של לשם ליצירה בשנים האחרונות ומי שהיה מעורב ביצירת פרויקטים בינלאומיים לדוגמת: ״Allegiance״ ב-NBC וגם היה מפיק אחראי של העיבוד באפל טי וי, Suspicion בכיכובה של אומה ת׳ורמן. 
יוליה פישר, מנהלת הדרמה של סטודיו ZDF, התייחסה לפרסומים ומסרה בתגובה: "אנחנו גאים לעבוד עם ענני פרמאונט על סדרת הדרמה המצוינת הזו שנוצרה ע"י יוצרים ענקיים עם כישרון כתיבה אדיר. בתוך הסיפור המדהים הזה יש תמות של אומץ, מוות, חוסן, אהבה, פחד והאינסטינקט האנושי לשרוד כנגד כל הסיכויים. זוהי דרמה סוחפת ומרגשת שמאירה זרקור על האומץ והתושייה של אנשים שנלחמו באיתני הטבע".
הילה פחטר סמנכ"לית קשרים בינלאומיים ענני פרמאונט, אמרה כי: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטודיו ZDF, שהביאו לצופים ברחבי העולם כמה מהסדרות הטובות והמצליחות ביותר. 'בית התה על פס המוות' הוא פרויקט ייחודי המשלב סיפור המוצג דרך מבט קולנועי, מתח עוצר נשימה ודרמה המבוססת על אירועים אמיתיים, ואנחנו נרגשים לקחת חלק בהבאת הסיפור המרתק הזה לצופים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה