נדל"ן ותשתיות

שחקנית אופוריה משנה כתובת: זוהי האחוזה החדשה שרכשה

סידני סוויני עוברת לפלורידה? הכוכבת, שמופיעה בסרט החדש "רק לא אתה", חונכת נכס חדש. השטח כולל בית ראשי עם מטבח שף, מגורי אורחים, בריכת אינסוף ועוד. וכמה עלה התענוג? 
מערכת ice | 
סידני סוויני (צילום The Tonight Show יוטיוב)
השחקנית האמריקנית סינדי סוויני מתחדשת. הכוכבת רכשה לאחרונה בית חוף בפלורידה בעלות של לא פחות מ-13.5 מיליון דולר. סוויני, במקור מוושינגטון, מוכרת מהסדרה אופוריה (בגרסתה הלועזית, כמובן), סרט האימה "טהורה", ומככבת כעת בלהיט "רק לא אתה" יחד עם גלן פאוול
 
מדובר בהנחה דיי משמעותית, על-פי הדיווח באתר Realtor הבית הוצע למכירה במאי 2022 ב-17,999,900 דולר. האחוזה נבנתה ב-2015 והיא קרובה מאוד לחוף הים הסמוך. אבל אם הכוכבת ההוליוודית מעדיפה דווקא לשחות בבריכה האחוזה כמובן יכולה לספק גם את זה עם בריכת אינסוף. לאחוזה גם מטבח שף, וחדר רשמי יותר לארוחות חגיגיות עם שנדליר. האורחים של סוויני יוכלו להישאר בבית האורחים שנמצא על השטח, וגם בו מספר חדרי שינה. 
תג המחיר גבוהה מהממוצע האזורי לבתים בשכונה, סוויני שילמה 1,744 דולר לכל רגל מרובע, כשהממוצע האזורי עומד על 940 דולר, עדיין לא זול אבל נמוך יותר. זוהי לא רכישת הנדל"ן הראשונה של סוויני, אבל בהחלט היקרה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה