טלוויזיה

אופוריה יורדת מהמסך? העונה הבאה של סדרת הענק נקלעה למשבר

הלהיט הגדול של HBO נמצא בסכנה? לאחר שבכירים ברשת והכוכבת הגדולה של הסדרה זנדאיה, סרבו לאשר את תסריטי העונה השלישית של אופוריה, רשת HBO הכריזה שהעונה החדשה תעלה בשנת 2025
מערכת ice | 
אופוריה (צילום יוטיוב)
סדרת התיכון האמריקאית אופוריה, אשר מבוססת על הסדרה הישראלית בעלת אותו השם, עלתה לראשונה בשנת 2019 ברשת HBO. מהרגע הראשון, הסדרה הפרובוקטיבית, זכתה להצלחה חסרת תקדים ואף הזניקה את הקריירה של כמה ממשתתפיה כמו: זנדאיה, סידני סוויני וג'ייקוב אלורדי.
אבל לא הכל ורוד. גם מחוץ למסך, בשל סכסוכים על סט הצילומים ובעיקר בגלל מותו המצער של אחד מכוכבי הסדרה, השחקן אנגוס קלאוד, שהלך לעולמו לאחר שנטל מנת יתר של סמים.
על פי דיווח שפורסם בסוף השבוע האחרון מגזין "וראייטי" האמריקאי, עליית העונה השלישית של הסדרה נדחתה לשנת 2025 ונכון לעכשיו, היא אפילו נתונה בסכנה. הנהלת רשת HBO, החליטו בשבוע שעבר, לדחות את תחילת הצילומים של העונה החדשה.
לפי הפרטים שבדיווח, ככול הנראה שהסיבה לעיקוב הנוכחי הוא הסירוב להצעתו של יוצר הסדרה סאם לווינסון, להתחיל את העלילה של העונה החדשה עם "קפיצת זמן" של חמש שנים. הרעיון של לווינסון, נדחה כאחד על ידי בכירי החברה וגם על ידי הכוכבת הגדולה של הסדרה, השחקנית זנדאיה. עוד פורסם בכתבה, שבאחד התסריטים שנגנזו, רו בנט, (דמותה של זנדאיה), כבר לא תיכוניסטית ומתחילה לעבוד כחוקרת פרטית במשטרה.

זנדאיה, צילום באדיבות: shutterstock.
זו לא הפעם הראשונה שלווינסון, שמביים וכותב את כל פרקי הסדרה, מסתבך עם שותפיו ליצירה. לאחר שמועות על סכסוך בין השניםם השחקנית ברבי פריירה, שגילמה את קאט הרננדז, הכריזה על כך שהיא עוזבת את הסדרה ושלא תופיע בעונתה השלישית.
במידה ואופוריה תאלץ לרדת מהמסך זהו לא יהיה הפרויקט הראשון שסאם לווינסון ייאלץ להיפרד ממנו. רק בשנה שעברה, לאחר עונה אחת בלבד, רשת HBO הכריזה על ביטול הסדרה איידול שלמרות הופעתו של הזמר דה וויקנד בתפקיד הראשי, זכתה לביקורות רעות מהמבקרים והקהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה