שיווק ופרסום

כוכבת אופוריה בקמפיין חדש של מותג היוקרה: "עבורי זה תפקיד ענק"

השחקנית ההוליוודית סידני סוויני, אשר זכורה בשל שלל תפקידים אייקונים על המסך, נבחרה לשגרירה הבינלאומית של מותג היוקרה לשיער קרסטס. סוויני: "עבורי, זה תפקיד ענק לשתף פעולה עם מותג כה איקוני"
מערכת ice | 
סידני סוויני (צילום יחצ קרסטס)
השחקנית האמריקאית סידני סוויני, אשר זכורה בשל שלל תפקידים אייקונים, נבחרה לשמש כפרזנטורית הבינלאומית של מותג היוקרה לשיער קרסטס. הקריירה של סוויני, כוללת השתתפות בסדרות כמו: "הלוטוס הלבן" "אופוריה" שני תפקידים אשר זיכו אותה בשתי מועמדויות לפרס אמי.
סידני סוויני נחשבת לאייקון בינלאומי של נשיות מודרנית, עם הקסם האוניברסלי אשר כבש את ליבם ודמיונם של דור ה-Z ושל דור ה-Y. כשחקנית ומפיקה, הכישרון והתשוקה שלה, שאין שני להם, הניעו אותה לנסוק לחזית התרבות הפופולרית.
רוסה קאריקו, נשיאת קרסטס העולמית אמרה על הבחירה: "סידני ממגנטת על המסך וגם מחוצה לו, מבחינתי היא חסרת פחד עם התפקידים שהיא בוחרת לגלם, חסרת פחד להיות היא עצמה באופן לא מתנצל עם כישורים ותחומי עניין כה רבים וחסרת פחד עם השיער, היופי והסגנון שלה. היא מדברת אל הקהילות שלה בתשוקה, מיקוד וחוש הומור אשר גורמים לכולם להרגיש שאנחנו מכירים אותה מיד. זו האישה של קרסטס. אישה שמעזה, אישה שמחבקת את המסע שלה".
סידני סוויני מסרה על הבחירה בה: "אני לא מאמינה שאני מצטרפת היום למשפחת קרסטס וכשגרירת המותג העולמית. עבורי, זה תפקיד ענק לשתף פעולה עם מותג כה איקוני. אני חושבת שיש משהו ביופי להיות יצירתית, להיות אני עצמי ולהאמין בכול מאודי בפעולות ובמעשים שלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה