תקשורת ומדיה

"תפסיקו, אני ואמא לא תומכות בטראמפ": כוכבת "אופוריה" מצטדקת

סידני סוויני, כוכבת הסדרה "אופוריה" המשודרת ב-HBO, עומדת בפני ביקורות קטלניות עקב תמונות שפורסמו ממסיבת הפתעה שערכה לאמה בת ה-60 ובה נראים אורחים עם כובעים דמויי MAGA (סיסמת הבחירות של טראמפ) וחולצת "חיים כחולים חשובים" (תמיכה במשטרה)
מערכת ice | 
כובע MAGA המזוהה עם הנשיא טראמפ
כוכבת סדרת הלהיט "אופוריה", סידני סוויני, שיתפה בהתרגשות צילומים ממסיבת ההפתעה שערכה לאמה ליום הולדתה ה-60. במהרה זכתה לשלל תגובות שלהן לא ציפתה; באקלים הפוליטי המפולג של ארה"ב בימינו, אנשים הפכן רגישים ורגשיים במיוחד.
השחקנית בת ה-24 זכתה לכיוניי גנאי שונים בגלל הבגדים והאביזרים שהאורחים במסיבה שלה לבשו וחבשו, שחלקם הוכנו במיוחד לאירוע. עיקר הקצף יצא על אחת מההפתעות שהוכנו מראש בין לאורחי המסיבה - כובעים אדומים מותאמים אישית שעליהם נכתב בהומור "Make Sixty Great Again" ("עשו את גיל שישים נהדר שוב", וריאציה על Make America Great Again או בקיצור MAGA - סיסמת הבחירות הזכורה המזוהה כל כך עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ותומכיו).
סוויני לקחה את זה ללב, שכן גם היא כנראה לא מאוהדי האיש הכתום השנוא על חצי-אמריקה. היא שיתפה בטוויטר שלה הודעה מכל הלב וכתבה, "אתם מגזימים באופן פראי. חגיגה תמימה ליום הולדת ה-60 של אמא שלי הפכה להצהרה פוליטית אבסורדית". לדברי סווייני, הכובעים הללו, שהצטרפו לטרנד נפוץ למדי של חיקוי או פארודיה על כובעי MAGA המקוריים (בשינוי עיצוב או כיתוב), לא נועדו לגרום לסערה כזו. השחקנית כתבה בטוויטר כי זו "לא הייתה הכוונה", ו"נא להפסיק להניח הנחות".
בנוסף, בתמונה אחת, נראה אורח גבר לובש חולצת "חיים כחולים חשובים", מצולמת לצד אמה וסבתה של סוויני כשהם מתאספים סביב העוגה. החולצה תומכת בשוטרים נחשבת מגונה בחוגים ליברליים מסויימים כי היא ההמסר שבה לכאורה מנוגד למסר של "חיי שחורים נחשבים", שיש המחשיבים כארגון מחאה אותנטי שנושא קולם של השחורים באמריקה, ורבים אחרים סבורים שמדובר בארגון טרור אלים שגורר את ארה"ב לאלימות, תוקף שוטרים ופוגע במצב השחורים במדינת הענק.
סוויני תכנן את האירוע, שכלל גם רכיבה על שוורים וריקודים. אמה של הכוכבת זכתה להפתעה נוספת כשכל האורחים הופיעו בלבוש קאובוי. סוויני קרובה לאמה, ליסה סוויני, ובעבר היא שיתפה סרטון באינסטגרם שלה שבו היא בוכה אחרי קבלת המועמדות לפרס אמי.
למעריצים היו תגובות מעורבות להודעת הטוויטר של סוויני, כאשר אחד מהם כתב: "אנחנו אוהבים אותך, אל תתני להמון התעורר להשתיק אותך", בעוד שאחר כתב, "ילדה, זה שהם לבשו כובעי MAGA וחולצות חיים כחולות חשובות אומר שזה לא יכול להיות רציני".
בעוד סוויני לא התייחסה לפרטים פוליטיים בציוץ שלה, היא הייתה ברורה יותר בעבר היכן היא עומדת בנושאים אלה. ב-31 במאי 2020, סוויני צייץ בטוויטר תמיכה ב"חיי שחורים חשובים": "אנחנו צריכים להשתפר. השנאה בעולם הזה צריכה להיגמר. #BlackLivesMatter."
אופוריה (Euphoria) היא סדרת נעורים אמריקאית המשודרת ב-HBO ומבוססת על הסדרה ישראלית שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני. סידני סוויני, המגלמת את תפקיד קאסי,  זכתה לאחרונה במועמדות לאמי לשחקנית משנה על תפקידה זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה