דיגיטל וטק

הרשת החברתית של דונלד טראמפ עומדת להתמוטט?

נראה ש-Truth Social שבבעלות הנשיא לשעבר, הרשת החברתית שייסד וטיפח ושדווקא צברה תנופה בארה"ב, עומדת בפני קשיים פיננסיים: לפי דיווחים הרשת התנערה מתשלום עבור הקמת תשתית האינטרנט שלה, וחייבת כמיליון וחצי דולרים. עם זאת אף פעם אין להספיד את טראמפ, שמנכ"ל החברה הנושה בכלל תומך בו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום ויקיפדיה)
רשת המדיה החברתית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, Truth Social, מנהלת מאבק משפטי מר עם אחד הספקים שלה בטענה שהפלטפורמה מעכבת חוב של יותר ממיליון וחצי דולרים שאמורים היו לעבור בתשלומים מחויבים חוזית, כך נודע ל-FOX Business. אם ההאשמות נכונות, הן יעידו שהכספים של Truth Social נמצאים בחוסר סדר משמעותי, אומרים 3 אנשים בעלי ידע ישיר בנושא. חברת תשתיות האינטרנט RightForge היא בין הספקים והנושים הגדולים של Truth Social, אומרים המקורות.
באוקטובר הודיעה RightForge שהיא חתמה על הסכם לארח את Truth Social, הפלטפורמה שטראמפ יזם לאחר שנחסם על ידי טוויטר בעודו נשיא בעקבות אירועי ה-6 בינואר בקפיטול. RightForge טוענת כעת ש-Truth Social התנערה מהתשלומים החודשיים המחויבים בחוזה עבור הקמת תשתית שירותי האינטרנט של הפלטפורמה. לפי המקורות, RightForge טוענת ש-Truth Social ביצעה שלושה תשלומים בלבד והפסיקה לבצע תשלומים כלשהם מאז סביבות מרץ. RightForge טוענת ש-Truth Social חייבת לה כ-1.6 מיליון דולרים ומאיימת בתביעה משפטית כדי להחזיר את הכסף.
מנכ"ל RightForge, מרטין אווילה, סירב להגיב "על כל עניין פרטי", אך לא הכחיש את אי ההסכמה בין שתי הגופים. הוא הוסיף בהצהרה: "החזון המייסד שלנו הוא ליצור אינטרנט שני כדי לתמוך ברעיונות אמריקאים באינטרנט. RightForge מאמינה בחזון חופש הביטוי של הנשיא טראמפ ורוצה להמשיך לתמוך בנשיא במאמציו התקשורתיים". גם דובר של Truth Social לא הכחיש את העניין כאשר פנה FOX Business. דובר טראמפ לא הגיב.
מאז השקתה בפברואר, Truth Social היתה הצינור העיקרי של הנשיא לשעבר לפרסום הודעות פומביות ולתקוף מבקרים. בעוד שטווח ההגעה של הפלטפורמה, שעדיין פעילה רק בארה"ב, מחוויר בהשוואה ל-200 מיליון המשתמשים הפעילים הפעילים המוערכים בטוויטר, העניין בפלטפורמה הגיע לשיא לאחרונה בעקבות הפשיטה של ​​ה-FBI על מעונו של טראמפ במאר-א-לאגו.
Truth Social היא חלק מ-Trump Media and Technology Group, חברת אחזקות עבור הפלטפורמה, שלפי מסמכים רגולטוריים, יש לה תוכניות רחבות יותר להתרחב לסטרימינג ושירותים אחרים כדי לקדם את המותג הפוליטי של טראמפ. אומרים שטראמפ מחזיק בבעלת שליטה ב-Truth Social, אם כי ההשקעה הכספית שלו בה נאמר כי היא זניחה עד לא קיימת, והוא אינו שולט בפעילותה השוטפת. בינואר, נציג קליפורניה הרפובליקני לשעבר, דווין נונס, מונה למנכ"ל טראמפ מדיה, כאשר טראמפ תואר בהגשות הרגולטוריות כיושב ראשה. דווין נונס היה חבר קונגרס פעיל ואמיץ, תמך בטראמפ ועשה רבות כדי לחשוף את ערוות הדמוקרטים. נונס לא החזיר אימייל תגובה כשנשאל על הפרסום האחרון על מצב החברה..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה