רכילות עסקית

אמילי רטאייקאוסקי חוגגת את הספר חדש עם אנשי עסקים

בין השאר, פגשה רטאייקאוסקי את יניב לוי, סמנכ"ל השיווק של קרסטס בישראל, וחתמה לו על הספר: "שמחה לפגוש נשים וגברים מכל העולם שמאמינים בהעצמה נשית ובשווין בין המינים"
מערכת ice | 
אמילי רטאייקאוסקי (צילום פייסבוק/ אמילי רטאייקאוסקי)
באירוע נוצץ במיוחד, ה- POWER TALK הבינלאומי הראשון של המותג KERASTASE (קרסטס), שנערך השבוע בפריז בסימן העצמה נשית, הפגיש את הנשים החזקות בתעשייה מ- 25 מדינות שונות. האירוע האקסקלוסיבי כלל כ-170 אורחים, כשאורחת הכבוד הייתה דוגמנית העל אמילי רטאייקאוסקי, שגרירת המותג קרסטס וכחלק ממסע קידום הספר שלה MY BODY, היא מעבירה ביקורת על הדרך בה שופטים ומגדירים נשים לפי הגוף שלהן ולא לפי ההצלחות שלהן.
רטאייקאוסקי פגשה את יניב לוי, סמנכ"ל השיווק של קרסטס בישראל, חתמה לו על הספר ואמרה: "אני שמחה לפגוש נשים וגברים מכל העולם שמאמינים בהעצמה נשית ובשווין בין המינים". לאחרונה, הדוגמנית כתבה בפוסט חושפני כי לראשונה בחייה היא רווקה ונהנית מכל רגע.  זאת על רקע הדיווחים כי הדוגמנית צולמה ברחובות ניו יורק עם גבר בעל שיער כסוף, שניהם לבושים במיטב האופנה, ובשלב מסוים בערב השניים תועדו בנשיקה מלאת תשוקה שלא השאירה מקום לשאלות.
לאחר מכן השניים עלו אופנוע ונסעו מהמקום בו צולמו. מוקדם יותר השנה, שמה של רטאייקאוסקי נקשר לבראד פיט ושמועות על הזוגיות האפשרית בין השניים הציפו את הרשת, אך כעת נראה כי בין עם הרומן אכן התקיים או לא – הוא נגמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה