טלוויזיה

טענות קשות נגד מפיק 'אופוריה': הסדרה החדשה היא "פורנו עינויים"

אף שהסדרה החדשה של יוצר 'אופוריה' האמריקאית הייתה אמורה להיות הלהיט הבא של HBO, נדמה שההפקה כבר חווה לא מעט בעיות. על פי עדויות של חברי הפקה רבים מדובר ב"פורנו עינויים" ושהם לא יעבדו שוב עם היוצר
מערכת ice | 
סט צילומים (צילום unsplash)
הגרסה האמריקאית ללהיט הישראלי "אופוריה" ממשיך לסחוף את הוליווד והדבר הביא את היוצר סם לוינסון הפיק סדרה נוספת שמקבל לא מעט הייפ דרך HBO, בשם The Idol. 
לפי התיאורים הראשונים, הסדרה החדשה של לוינסון, אשר פותחה עם לא אחר מאשר כוכב הפופ דה וויקנד (אייבל טספיי), הייתה אמורה לעסוק בכוכבת פופ מצליחה (המגולמת על ידי בתו של ג'וני דפ, לילי רוז דפ) שמתחילה מערכת יחסים לא רגילה עם בעל מועדון לילה אותו מגלם דה וויקנד. 
השיח החיובי סביב ההבטחה של הסדרה התחלפה במהרה בשמועות לא פשוטות והכול החל מפיטוריה של הבמאית איימי סיימיץ אחרי שמרבית הצילומים כבר התקיימו (כנראה לאור תלונות של כוכב הפופ על כך שהבמאית נתנה לסדרה טון נשי מדי), שינוי התסריטים וטשטוש הטון המקורי של הסדרה לטון אפל ומיני למדי. יתרה מכך, רבים בהפקה טוענים שהיקף סצנות המין והעירום עלה באופן משמעותי וללא סיבה ואך טוענים מדובר ב"פורנו עינויים".
למשל, היו עדויות על כך שנכתבו סצנות הדורשות מדפ לשים באיבר מינה ביצה וכי הדמות של דה וויקנד "לא תאנוס" אם היא תיפול - זו לא צולמה עקב הקושי הלוגיסטי בצילום סצנה שכזו. עם זאת, על פי השמועות צולמו סצנות אחרות בהן דה וויקנד מכה בדפ בעודה מבקשת ממנו להמשיך.
רבים אחרים העידו כי נוצר לו"ז צפוף למדי ולרוב הצוות לא ידע מה בדיוק הוא מצלם ולאיזו מטרה, היות שהתסריטים שוכתבו משמעותית. כמו כן, ההפקה ליהקה לחלק השני של הצילומים לאחר הפיטורים כוכבים חדשים, דוגמת ג'ני מלהקת הקיי-פופ המצליחה בלאקפינק, מה שגרם לתקציב ההפקה להרקיע שחקים.
עם זאת, חברה הפקה מעידים כי HBO לא יעשו דבר כדי לוותר על הסדרה של לוינסון היות שהם חוששים שאחרת לא יפיק עונה שלישית לאופוריה המוצלחת. למרות זאת, רבים טוענים כי הם פשוט לא יעבוד עמו שוב "תודות" לכאוס על הסט ושינוי הכיוון המהותי שהסדרה לקחה מהעצמה נשית בעידן פוסט טראמפ לסדרה על גבר מתעלל ואישה שאוהבת אותו בשל ההתעללות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה