דיגיטל וטק

LG מחלקת מנויים בחינם ל-Apple TV: מי הזכאים?

LG מציעה שלושה חודשי ניסיון במתנה ל-Apple TV +  לבעלי טלוויזיות חכמות ומסכי הלייף סטייל של החברה ב-93 מדינות
מערכת ice | 
השדרוג החדש לטלוויזיות של LG (צילום LG)
LG מציעה ללקוחותיה ב-93 מדינות שלושה חודשים בחינם של שירות הסטרימינג Apple TV+. תקופת הניסיון החינמית זמינה באפליקציית Apple TV בטלוויזיות החכמות של LG ברזולוציית 4K ו-8K (דגמי 2018 ואילך), יחד עם מסכי StanbyME ו-StanbyME Go. ההטבה מוגבלת בזמן ותהיה בתוקף החל מ-6 בפברואר עד 30 באפריל 20242.
Apple TV+ מציעה סדרות פרימיום, סדרות דרמה וקומדיה מרתקות, סרטים עלילתיים, סרטים תיעודיים ובידור לילדים ולכל המשפחה. Apple TV+ מציעה סדרות בינלאומיות מצליחות עטורות שבחים כגון "מונרך: מורשת המפלצות", "מאסטרס אוף דה אייר", "סילו", "חטיפה", "תוכנית הבוקר", "קרן", "סוסים איטיים" וזוכה פרס האמי "טד לאסו". כמו גם סרטים מקוריים עטורי פרסים של אפל, כולל את "רוצחי ירח הפרחים" של הבמאי מרטין סקורסזה שהיה מועמד לפרס האוסקר 10 פעמים, וזוכה האוסקר ההיסטורי לסרט הטוב ביותר "CODA".

הטלוויזיות המובילות של LG כוללות Dolby Vision ו-Dolby Atmos כדי לספק בידור ביתי מעולה, ומשתמשי הטלוויזיה החכמה של LG יכולים ליהנות מ-Apple TV+ באיכות 4K עם Dolby Vision ו- Dolby Atmos3. טלוויזיות הפרימיום של החברה לשנת 2024 הן הראשונות בתעשייה אשר תומכות ב-Dolby Vision וגם במצב Filmmaker, חוויה קולנועית הזמינה עם כותרי Apple TV+ ששולטים ב-Dolby Vision.
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה