טלוויזיה

כאן 11 חושפת: הסדרה האהובה חוזרת למסך בעונה חדשה

כאן 11 חושפת: התוכנית המצליחה "סיפורים מכורסה", אשר מפגישה בכל שבוע את הקומיקאים המצליחים בישראל עם קטעים מתוך ארכיון התאגיד, תחזור החודש למסך לעונה רביעית. מתי ישודר פרק הבכורה? | כל הפרטים
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
אחרי שלוש עונות מוצלחות, כאן תאגיד השידור חושף היום (שני), שהתוכנית הקומית המצליחה "סיפורים מהכורסה" חוזרת למסך לעונה רביעית. בתאגיד גם חשפו את צוות הקומיקאים שיופיעו על המסך במסגרת העונה החדשה בהם: דב נבון, יניב ביטון, מגי אזרזר, גיה באר גורביץ', גיתית פישר, קובי מימון, טליה ברטפלד- דיסקין, אורלי זילברשץ ואלי חביב.  
העונה החדשה של "סיפורים מהכורסה" קיבלה חיזוק מפתיע כאשר הפעם יצטרפו גם שחקני הצגת הקאלט "מייקל": אבי דנגור, הילה גולדנברג, מיטל רז ונדב הולנדר, שיופיעו בכל פרק. 
כל פרק מתמקד בנושא אחר ובמהלכו, הקומיקאים יצפו בקטעים תוך ארכיון התאגיד שקשורים אליו ולאחר מכן הם יחלקו עם הצופים סיפורים, חוויות וזיכרונות, אמיתיים לחלוטין. 
עד כה שודרו 3 עונות של "סיפורים מהכורסה" בכאן 11 ופעם אחר פעם הן זכו לביקורת חיוביות מצד המבקרים ולאהבת הקהל מהצד השני. על פי הפרטים שנמסרו מטעם כאן 11, העונה החדשה תשודר החל מיום ראשון ה-18 באוגוסט, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ו- כאן box.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה