טלוויזיה

דב נבון הובך בשידור חי ברשת 13: "הוא גוסס?"

גורי אלפי הבטיח לו "הפתעה", עם סרטון של חיילים שכביכול נראה שאמורים להודות לשחקן, אך בפועל הם טוענים שלא יודעם מי זה, שואלים למה הביאו אותו לתכנית ("הוא גוסס?"), וחיילת אחת אמרה שהיא מעדיפה שיביאו את בלה חדיד מאשר דב נבון, "מעדיפה לראות דב אמיתי ולא את דב נבון"
מערכת ice |  2
דב נבון (צילום מסך רשת 13)
גם לכם הזדמן לצפות אמש (שני) בהפתעה ה"מרגשת" שהכין גורי אלפי בתכנית שלו 'מה שאפשר' אתמול בערב לשחקן דב נבון, מי שמגלם את אמנון טיטינסקי מקופה ראשית וזכור בתפקידיו השונים בארץ נהדרת והחמישייה הקאמרית בעבר היותר רחוק.
אלפי הבטיח לו "הפתעה", עם סרטון של חיילים שכביכול נראה שאמורים להודות לשחקן ולתת לו מסר מעודד, אך בפועל הם טוענים שלא יודעם מי זה, שואלים למה הביאו אותו לתכנית ("הוא גוסס?"), וחיילת אחת אמרה שהיא מעדיפה שיביאו את בלה חדיד מאשר דב נבון, "מעדיפה לראות דב אמיתי ולא את דב נבון".

חייל אחד אמרה: "דב נבון? עדיף לשמוע 24 שעות מני ממטרה". חיילות אחרות תהו: "למה הבאתם את דב נבון לתוכנית הוא גוסס או משהו?". צמד חיילים נוסף אמר: "הציעו לנו שהוא יבוא לשמח אותנו, אמרנו לא"  או "גם פעם הוא היה צעיר? תמיד נראה מבוגר", "הוא בלתי נסבל", "אני לא מאמין שהתגייסתי כדי להגן על דב נבון", נבון היה נבוך מאוד באולפן ואפילו נועה קולר שישבה לידו אמרה: "איזה מניאקים".
יש לציין גם כי התכנית של גורי לא ממש הצליחה בפריים טיים, כאשר הסטנדאפ של רותם אבוהב השיג לקשת 12 רק 13% ו-349 אלף צופים, כאשר הפטריוטים בערוץ 14 במקום השני עם 8.1% ו-215 אלף צופים.
רשת 13 סיימה אפילו מתחת לזהו זה בכאן 11 שלישית עם 5.9% ו-170 אלף צופים. מה שאפשר עם גורי אלפי ברשת 13 עם 4.9% ו-152 אלף צופים במקום האחרון, שוב במקום האחרון בטבלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יכול להיות שזה היה מבוים?
    עמית 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר אותו כ"ילד הכאפות" מהחמישייה הקאמרית. לא מצאתי סיבה אחרת שיהיו אנטי נגדו.
    סגור
  • 1.
    א
    sharon 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דב נבון אחד התותחים מת עליו פשוט צעירים לא מכירים זה לא כזה פאדיחה
    סגור