טלוויזיה

צביקה הדר, אבי נוסבאום ושני כהן חוזרים בתוכנית חדשה

אז מה הקשר בין מערכת סטריאו, ארנבת סוררת וצביקה הדר? למה משטרת ישראל עזרה לאבי נוסבאום לעבור טסט ראשון? איך אבא של שני כהן כמעט קימבן לה שמירה בבסיס במילניום? התשובות בקרוב
מערכת ice | 
סיפורים מהכורסה (צילום כאן 11)
"סיפורים מהכורסה" חוזרת בעונה חדשה ומפגישה עשרה קומיקאים וסטנדאפיסטים מהשורה הראשונה בישראל: ציפי שביט, צביקה הדר, שני כהן, רועי בר נתן, אושרית סרוסי, גלעד כהנא, גלית חוגי, אבי נוסבאום, רותם אבוהב ואוראל צברי. מהכורסה בסלון ביתם הם יחלקו עם הצופים סיפורים, חוויות וזיכרונות שכולם אמיתיים, מרגשים ובעיקר - מצחיקים עד דמעות. תשמעו מהם וידוים מרגשים, פדיחות נוראיות, מחשבות וזיכרונות, ניצחונות ופחדים - שכל אחד מאיתנו חווה בחייו וימצא בהם את גם עצמו.
הסיפורים של הקומיקאים משולבים זה בזה וכך מתקבלת תמונה מקורית, מצחיקה ומרגשת של החיים בישראל בעבר, בהווה ובעתיד. לצד הסיפורים שזורים בתוכנית קטעי ארכיון מאוצרות ארכיון תאגיד השידור שחלקם הפכו לקלאסיקה וחלקם מעולם לא נראו. העונה החדשה תעסוק במגוון נושאים מסקרנים כמו תחבורה, יום הולדת, מוזיקה, חופשות, מועדים לשמחה, מחוץ לחוק, סכסוכים, הפעם הראשונה שלי, העיר שלי ושקר החן.
אז מה הקשר בין מערכת סטריאו, ארנבת סוררת וצביקה הדר? למה משטרת ישראל עזרה לאבי נוסבאום לעבור טסט ראשון? איך אבא של שני כהן כמעט קימבן לה שמירה בבסיס במילניום? כיצד אושרית סרוסי הצליחה לסכסך בין כל סגל ההוראה בבית ספר? ומה גרם לגלעד כהנא לפספס את המסיבה של החיים שלו עם סאשה ברון כהן? התשובות – בקרוב, על הכורסה.
העונה החדשה תשודר מ-28 במאי, בימי ראשון, בשעה 22:00 ב-כאן 11 ובדיגיטל כאן box. במאי ועורך התכנית הוא דודי כהן, חברת ההפקה: יואב גרוס הפקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה