טלוויזיה

לוסי אהריש מתפוצצת בשידור: "תנועה מזלזלת, בושה וביזיון"

לוסי אהריש יצאה נגד חברת הכנסת תומא סולימאן: "כנציגת ציבור, לציבור במדינת ישראל יש זכות לפנות אלייך, לאב שכול יש ועוד איך זכות לפנות אלייך, התנועה המזלזלת שלך כלפיו היא בושה וביזיון למפלגה שאת מייצגת ולך באופן אישי. אם את חושבת שהיחס הזה למשפחות של נופלים זה ייצוג הולם של החברה הערבית עדיף לחשוב על זה פעמיים"
מערכת ice |  3
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ lucyaharish)
מגישת רשת 13 לוסי אהריש יצאה בהתקפה חריפה אמש (רביעי) בתכניתה נגד חברת הכנסת עידא תומא סולימאן, בשל הזלזול שהפגינה נגד איציק בונצל, אביו של עמית ז"ל שנהרג בקרבות בעזה, כשלא הסכימה לומר שחמאס הוא ארגון טרור ושאלה אותו איך הוא פונה אליה בכלל.
אהריש פתחה ואמרה: "כנציגת ציבור, לציבור במדינת ישראל יש זכות לפנות אלייך, לאב שכול יש ועוד איך זכות לפנות אלייך, התנועה המזלזלת שלך כלפיו היא בושה וביזיון למפלגה שאת מייצגת ולך באופן אישי. אם את חושבת שהיחס הזה למשפחות של נופלים זה ייצוג הולם של החברה הערבית או ככה בדיוק נביא לחיבור בין ערבים ויהודים, אז עדיף אולי לחשוב על זה פעמיים".

עוד טענה: "אני יודעת שאת לא אוהבת שאומרים לך מה להגיד, למרות שבינינו פוליטיקאים לא באמת אומרים מה שיש להם להגיד, הם אומרים את מה שהם חשובים שאנחנו רוצים שהם יגידו אבל באמת - להגיד שחמאס הוא ארגון טרור רצחני, שהוא האויב של מדינת ישראל - זה לא צריך להיות קשה מדי".
לסיום תקפה את הח"כית ואמרה: "האמירה הזו הייתה צריכה לבוא ממך הרבה לפני שהתבקשת להגיד אותה ע"י אב שכול שאיבד את בנו שנלחם ביחד עם עשרות אלפי לוחמים מרקעים ומוצאים שונים על שמירה וביטחון של המולדת שלי, שלך ושל כולנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי ולמה מעיזים לגזול מערביי ישראל את השוויון בנטל?!
    סקרן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומדוע אינם מתקוממים כנגד האפליה הבוטה?!
    סגור
  • 2.
    לוסי האריש מול איידה סולימן
    גולן יעקובי. Ace 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע אנחנו צריכים לממן משכורות של חברי כנסת כאלו? יש גם הרבה חברי כנסת יהודים שלא ראויים למימון שלנו הציבור. אבל מכעיס ביותר שחברי כנסת מהמגזר שנהנים מחסינות וחוקים של מדינה דמוקרטית מתנהלים כך. לגלגל אותה מכל המדרגות
    סגור
  • 1.
    לוסי התותחית אבל איזה תמימות...
    שלום 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידי לי מתי חברי הכנסת הערבים ייצגו את החברה הישראלית,הם כל הזמן טוענים שהם פלסטינים,מצב אבסורד שאוייבים יושבים בכנסת. תארי לך שרואים ישבו בפרלמנט באוקראינה,יש דבר כזה?
    סגור