תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מתפרקת בשידור חי: הריאיון שהותיר אותה ללא מילים

המגישה ראיינה את רני מצגר, בנו של יורם מצגר אשר נחטף לרצועת עזה ב-7 באוקטובר ולאחרונה נודע על הירצחו בשבי, אשר מסר כי משפחתו מעדיפה לא לסכן אף חייל עבור הוצאת גופתו. על כך, אהריש לא יכלה להגיב באדישות והתפרקה בבכי
מערכת ice |  1
לוסי אהריש (צילום מסך חדשות 13)
אתמול (שני), קיבוץ נירים הודיע כי החטוף נדב פופלוול ז"ל, נהרג בשבי החמאס וגופתו עדיין מוחזקת על ידי החמאס בעזה. בהמשך, גם קיבוץ ניר עוז הוציא הודעה לפיה עמירם קופר ז״ל נרצח בשבי החמאס, כמו גם יורם מצגר ז״ל, שנרצח גם בשבי החמאס. רני מצגר, בנו של יורם מצגר, התראיין בערוץ 13 בנושא וגרם למגישה לפרוץ בדמעות לאור דבריו הנוגעים ללב.
"אנחנו מבקשים לא לנסות לחלץ את גופתו ולסכן חיילים בשום פנים ואופן – אפילו לא בפציעה או בטראומה", אמר מצגר והוסיף: "חשוב לנו שאבא יהיה האחרון בשרשרת שלנו שלא חוזר הביתה בשלום". בהמשך הוא טען כי יכול להיות שבעקבות הודעתו למשפחתו לא יהיה קבר לעלות אליו, אך הדגיש: "אנחנו לא יכולים לסחוב על המצפון חייל פצוע או מת".
המגישה לוסי אהריש לא יכלה לשאת באדישות את הדברים שאמר, שמראים על אצילות ומוסריות ברמה הגבוהה ביותר מצידו, עד כדי כך שהוא מסכים לוותר על גופתו של אביו במידת הצורך. "זה ההבדל בין האזרחים להנהגה הכושלת שלנו", אמרה. זו בהחלט לא הפעם הראשונה בה היא מתפרקת במהלך ריאיון, לאור הבשורות הקשות אשר פוקדות אותנו מדי יום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוסי
    ש.ב. 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתרד מהבה טים היא לא מסוגלת למלא את תפקידה .ברה.
    סגור