תקשורת ומדיה

לוסי אהריש חוטפת מכוכב "האח הגדול": "לא להתייפייף, את פחדנית"

לוסי אהריש, מגישת חדשות 13, אמרה כי הסיטואציה של הערבים בכל הנוגע לגיוס לצה"ל היא "לא פשוטה", ועוררה את זעמו של אליאב טעטי: "גברת אהריש, לא להתייפייף בכלל. צריך חיילים שמתגייסים. תגידי לערבים שהם צריכים להתגייס". מה דעתכם?
מערכת ice |  1
לוסי אהריש (צילום מסך חדשות 13)
לוסי אהריש, מגישת חדשות 13, העלתה אתמול (רביעי) סרטון לרשתות החברתיות, בו דיברה על "הסיטואציה הלא פשוטה" לטענתה, של הערבים בכל הנוגע לגיוס לצה"ל. מי שממש לא אהב את דבריה הוא כוכב "האח הגדול", אליאב טעטי, שהעלה בעצמו את הסרטון של אהריש לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, ותקף את מגישת הטלוויזיה עם סדרת סטורים שהעלה בעצמו.
טעטי אמר תחילה: "כשיש איזה פאנל שכביכול אומר 'כל החברה צריכה עכשיו להתגייס' כי כביכול רוצים לגייס את החרדים, אז מה צריך להגיד? 'הנה כל החברה, גם ערבים ישראלים', אבל בסוף 'נכון שיש קצת תסבוכת פה'. נו סבבה, אבל יש גם תסבוכת אצל חרדים. מה השוני?".
בהמשך, תקף טעטי את אהריש: "לא להתייפייף, גברת אהריש, לא להתייפייף בכלל. מה את אומרת? שייכנסו לתרום? אין בעיה. גם החרדים תורמים; בזק"א, ב'ד לאחים, ביד שרה. חמודה, שר הביטחון והרמטכ"ל אומרים בשפה ברורה: 'כרגע לא צריך תורמים - כרגע אנחנו צריכים חיילים במדינה'".
טעטי המשיף ותקף את מגישת הטלוויזיה: "כמעט חטיבה שלמה נהרגה ונרצחה. צריך חיילים שמתגייסים. לא להתייפייף. אם את רוצה אחרי 7 באוקטובר לשכנע את כל החברה להתגייס, אז אין דבר כזה להגיד שלערבים הישראלים יש טיפה תסבוכת קטנה או משהו בסגנון כי גם לחרדים תהיה איזו תסבוכת קטנה".
לסיום אמר טעטי: "אם את רוצה להגיד איזה משהו תגידי. אבל פשוט גם את פחדנית. תגידי 'אני, לוסי אהריש, אומרת שאתם, הערבים הישראלים, צריכים להתגייס לצבא'. למה? כי כרגע צריך חיילים להילחם, עם נשק. לא צריך עכשיו תורמים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חייל ערבי שיגן על אחותך על אמא שלך נכון ???
    משה משה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליאב אתה סמרטוט מתיפיף למשפחות המלוכה כילא הייתה רוצה חייל ערבי מגן על אחותך אמא שלך או הבת שלך נכון סמרט. ט
    סגור