טלוויזיה

לוסי אהריש מתפרקת בבכי במהלך ראיון: "לא אמור היה לחזור בארון"

לוסי אהריש, מגישת רשת 13, ראיינה את אחותו של החטוף חנן יבלונקה ז"ל, אביבית יבולנקה, שהובא היום למנוחות אחרי שגופתו חולצה במצבע משותף של שב"כ וצה"ל בעזה, והתפרקה לחתיכות: "לא היו אמורים למחוא לו כפיים באמצע מסע הלוויה. הם חוזרים בארונות אחרי שהמשפחות שלהם נלחמות כדי להחזיר אותם בחיים". צפו
מערכת ice |  7
לוסי אהריש מתפרקת בבכי (צילום צילום מסך מתוך רשת 13)
לוסי אהריש, מגישת רשת 13, ראיינה היום (ראשון) את אחותו של החטוף חנן יבלונקה ז"ל, אביבית יבולנקה, שנרצח ב-7 באוקטובר וגופתו הוחזרה לאחרונה במבצע משותף של שב"כ וצה"ל אחרי כמעט 8 חודשים שהוחזקה בשבי החמאס בעזה, כאשר הלווייתו נערכה היום.
לקראת סיום הריאיון, לוסי אהריש התפרקה לחתיכות והחלה לבכות כשאמרה: "אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על מי שאתם ועל מה שאתם. תודה על הענווה, על הצניעות, על האומץ, על הסבלנות ועל המלחמה שאתם נלחמים גם בשביל כולנו".
אחותו של חנן יבלונקה ז"ל, אביבית יבלונקה, התרגשה מאוד ופרגנה ללוסי אהריש כשאמרה לה: "הספיק לי להסתכל לך בעיניים ולהבין איזה אישה את, התראיינתי אצל הרבה אבל אין מישהי כמוך. אני אוהבת אותך. אני ואת נמשיך להילחם למען השבת החטופים הביתה. מכל דבר רע יוצא טוב, ואנחנו נביא את הטוב". אהריש הנרגשת הגיבה: "אני גם אוהבת אתכם מאוד מאוד".
בשלב זה אהריש ממש התפרקה בדמעות כשהיא מדברת בקול חנוק ואומרת: "אני מסתכלת על זה, והוא לא אמור היה לחזור בארון. לא היו אמורים למחוא לו כפיים באמצע מסע הלוויה. הם חוזרים בארונות אחרי שהמשפחות שלהם נלחמות כדי להחזיר אותם בחיים. הם קוברים את היקירים שלהם אחרי שהם נלחמו כל כך הרבה זמן".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לוסי אהריש
    חיים בו יהודה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפיים עושים על גבורתם של הנופלים זה דבר לא פסול אצל המוסלימים מחלחים בקלוות בזמן שהם הורגים יהודים או אזרח יהודי זה ההבדל בין העם היהודי לעם המוסחימי
    סגור
  • 6.
    לוסי
    איקה 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי עיתונאית עם רגישות מעל ומעבר.מחיאות הכפיים במהלך מסע ההלוויה היו מיותרות,אבל ממה שאני ראיתי האבא שיתף עם זה פעולה.תנחומי למשפחה ולכול משפחות הנרצחים וחללי צ.ה.ל
    סגור
  • 5.
    לוסי
    שימי 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצוף ממורמר ובוכה תמיד לא צריכה לעשות הצגה
    סגור
  • 4.
    מי שנלחם לצורך הבאתם>
    צחי 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלו הם לוחמי צה"ל. אין מישהו אחר שיעשה את זה. עסקה לא על הפרק כי עובדים עלינו כל הזמן ,משקרים לנו,ואפילו המצרים פתחו עלינו באש.אין על מי לסמוך רק על האחים הלוחמים (לא אחים לנשק כמובן) בצהל.
    סגור
  • 3.
    זה הכל החברים שלך
    יובל 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורק אותם את יכולה להאשים .
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי
    דב 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כבר נרצח ב 7.10. גופתו הוחזקה בעזה. איך בדיוק הם נלחמו להחזיר אותו בחיים? והאשמים היחידים במצב הזה הם חמאס ותומכיה העזתיים. דיי לנסות לפלג ולהסית. רואים לך.
    סגור
  • 1.
    ערוץ13
    מלך 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל לבזבז עליך את הזמן
    סגור