טלוויזיה

מרגש: ירדן ויזל הפכה לאמא בפעם הראשונה - אחרי הטיפולים הקשים

מרגש: אחרי שנתיים של זוגיות, ירדן ויזל, מנחת הטלוויזיה הישראלית, שחשפה את טיפולי הפוריות הקשים שעברה, הפכה לאמא בפעם הראשונה בחייה אחרי שילדה לאוויר העולם בן בכור לה ולבן זוגה פלד
מערכת ice |  1
ירדן ויזל ותום באום (צילום יחצ רשת)
אחרי שנתיים של זוגיות, ירדן ויזל, מנחת הטלוויזיה הישראלית, שחשפה את טיפולי הפוריות הקשים שעברה, הפכה אמש (ראשון) לאמא בפעם הראשונה בחייה, אחרי שילדה לאוויר העולם בן בכור לה ולבן זוגה פלד.
כזכור, אחרי שחשפה כי היא נכנסה להריון, ויזל העלתה סרטון חושפני במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה את התהליך הקשה שעברה. ויזל שיתפה: "חשבתי הרבה אם לשתף את המסע שלנו בצורה כ״כ חשופה.. בכל זאת, התקופה הכי קשה ומאתגרת שעברתי בחיים. ברגע שערכתי את הסרטון הזה נזכרתי בכל בכי, כל בדיקה, כל דקירה, כל אכזבה.. ולא פחות חשוב, נזכרתי ברגע שהבנו שהחלום מתגשם ואני בהריון".
כזכור, רק לפני מספר חודשים, לפני שחשפה כי היא בהריון ראשון, ויזל שיתפה לראשונה כי גילו לה סרטן עור שנגרם מחשיפה לשמש ומיטות שיזוף בהן אהבה לשהות שעות ארוכות: "הרגשתי בושה, אין לי מילה אחרת, על כל הפעמים שגמרתי את העור שלי. אני לא יודעת אפילו לאמוד את כמות מיטות השיזוף שאני עשיתי בחיי", אמרה אז.
 

עוד הוסיפה ויזל בסרטון החושפני שהעלתה כי "לכל אחת מגיעה תקווה. אני מאחלת לכל אחת שרוצה להיקלט שזה יקרה במהרה ובינתיים שולחת חיבוק ענק. אתן גיבורות". בסרטון החושפני שהעלתה חשפה ויזל את כל התהליכים, מהרגע שצמחו לה פצעים על כל הגוף, תוך הטיפולים שעברה, הדקירות בבטן ובידיים, עד גילוי ההיריון והחיבוק המרגש עם בעלה פלג. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא התחתנה לפני פחות משנתיים.... למה טיפולי פוריות? (ל"ת)
    אורח 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור