מינויים

לאחר 5 שנים בתפקיד: מנכ"ל "הייקון מערכות" מתחלף: זה המינוי החדש

הייקון מערכות מכריזה כי  יאיר אלקובי ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה. אלקובי יחליף את שלמה נמרודי, אשר החליט לפרוש מתפקידו לאחר חמש שנים. חילופי התפקידים בחברה צפויים להתקיים החל מ-1 באוגוסט 2024

מערכת ice | 
שלמה נמרודי הייקון (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות מכריזה על מינויו של יאיר אלקובי לתפקיד מנכ"ל החברה. אלקובי צפוי להיכנס לנעליו של שלמה נמרודי, אשר החליט לפרוש מתפקידו כמנכ"ל חברת "הייקון מערכות" לאחר חמש שנים.
נמרודי ישמש כיו"ר דירקטוריון החברה במקום אלון בר שני. עוד ציינה החברה, כי השניים ימשיכו להיות חלק מהצוות שיוביל את החברה לצידו של אלקובי. חילופי התפקידים בחברה צפויים להתקיים מתחילת חודש אוגוסט.
אלון בר שני, יו"ר דירקטוריון הייקון מערכות, התייחס לשינויים בחברה ואמר: "בשם כל מועצת המנהלים אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה לנחישות, לתשוקה, לניסיון העסקי, המנהיגות והדוגמה האישית אותם שלמה הפגין, כל זאת תוך מיקוד החברה סביב לקוחותיה".
בר שני התייחס למנכ"ל היוצא, שלמה נמרודי, ואמר: "שלמה בנה צוות ניהולי מקצועי, אשר ביחד הצליח לייצר בסיס לקוחות משמעותי עם שיעור גבוה של מכירות חוזרות. הייקון, במומנטום חיובי, עם פוטנציאל גידול משמעותי ועל כן התזמון למהלך הינו מצוין למנות מנכ״ל בעל ניסיון רב, צעיר יותר, אשר יוביל את החברה לשלב הצמיחה הבא. ליאיר יש את הניסיון הנדרש וביחד עם שלמה כיו״ר עם צוות ההנהלה ובתמיכת מועצת המנהלים אני מאד מעודד באשר לעתיד החברה".
 



שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות, מסר: "לאחר למעלה מחמש שנים בתפקיד המנכ״ל, תערוכת דרופה מוצלחת ומומנטום חיובי, זה הזמן הנכון להעביר את שרביט הניהול למנכ״ל חדש אשר ימשיך את תהליך הצמיחה של החברה. יאיר הוא האיש המתאים להוביל את הייקון לשלב הבא במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה ולגבהים חדשים. הוא מנהל מקצועי, בעל ניסיון וידע רב בתחום הטכנולוגיה ואני בטוח שכניסתו לתפקיד, תשיא ערך רב לחברה ותתרום לפעילותה".

כאמור, ליאיר אלקובי ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום הטכנולוגיה והייצור המתקדם. במהלך הקריירה שלו, אלקובי מילא תפקידי מנהיגות בחברות מובילות כגון KLA (לשעבר אורבוטק), XJET Ltd ו-Kulicke & Soffa (K&S). תפקידים אלו סייעו לו לפתח כישורים בתחומי החדשנות, התבססות בשוק הגלובלי ויישום אסטרטגיות עסקיות יעילות. אלקובי מביא עימו גם ניסיון בניהול בינלאומי, שכיהן בתפקידי ניהול שונים באסיה.
 

בתמונה: יאיר אלקובי   (צילום: אורבוטק)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה